У застосунку «Київ Цифровий» стався збій оплати проїзду в громадському транспорті
Збій стався через розсинхронізацію службової бази даних і кластера.
Збій стався через розсинхронізацію службової бази даних і кластера.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Вчора у Києві через технічні проблеми з серверами автоматичної системи оплати проїзду виникли проблеми з поповненням транспортних карток та придбанням разових поїздок в застосунку «Київ Цифровий». Про це повідомляло КП «ГіОЦ».
Складнощі спостерігалися протягом усього дня. Через це користувачі не могли оплатити проїзд в автобусах, тролейбусах і трамваях. Про остаточне розв’язання проблеми повідомили після 23:00.
Компанія-виробник програмного забезпечення АСОП разом зі співробітниками ГІОЦ виявили, що проблеми відбулись через розсинхронізацію службової бази даних і кластера. В результаті цього ядро квиткової системи не взаємодіяло із зовнішніми програмними компонентами. Зокрема, для пасажирів не функціонувала опція поповнення гаманців, транспортних карт і придбання одноразових QR-квитків. Оплата проїзду раніше купленими одноразовими QR-квитками або транспортними картами з уже придбаними поїздками відбувалася гарантовано і штатно.
Вони пояснили, що перемикання роботи системи з основного майданчика на резервну систему спричинило різкий сплеск трафіку зі сторони бортових комп’ютерів.
З 2 липня громадський транспорт Києва почав повністю працювати без кондукторів, їх частково переведуть на посаду контролерів.
За даними КМДА, за серпень поточного року транспортною картою в Києві скористалися 12 мільйонів разів, QR-квитками – 5,2 мільйона разів. Транспортною картою оплатили проїзд в метро майже 8 мільйонів разів, у наземному транспорті – понад чотири мільйонів разів. Водночас QR-квитком скористались майже чотири мільйонів разів у метро та 1,2 мільйона разів в автобусах, тролейбусах та трамваях.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті