У застосунку «Київ Цифровий» стався збій оплати проїзду в громадському транспорті
Збій стався через розсинхронізацію службової бази даних і кластера.
Збій стався через розсинхронізацію службової бази даних і кластера.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 47 днів. За цей час ми опублікували 27060 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: Укрінформ
Вчора у Києві через технічні проблеми з серверами автоматичної системи оплати проїзду виникли проблеми з поповненням транспортних карток та придбанням разових поїздок в застосунку «Київ Цифровий». Про це повідомляло КП «ГіОЦ».
Складнощі спостерігалися протягом усього дня. Через це користувачі не могли оплатити проїзд в автобусах, тролейбусах і трамваях. Про остаточне розв’язання проблеми повідомили після 23:00.
Компанія-виробник програмного забезпечення АСОП разом зі співробітниками ГІОЦ виявили, що проблеми відбулись через розсинхронізацію службової бази даних і кластера. В результаті цього ядро квиткової системи не взаємодіяло із зовнішніми програмними компонентами. Зокрема, для пасажирів не функціонувала опція поповнення гаманців, транспортних карт і придбання одноразових QR-квитків. Оплата проїзду раніше купленими одноразовими QR-квитками або транспортними картами з уже придбаними поїздками відбувалася гарантовано і штатно.
Вони пояснили, що перемикання роботи системи з основного майданчика на резервну систему спричинило різкий сплеск трафіку зі сторони бортових комп’ютерів.
З 2 липня громадський транспорт Києва почав повністю працювати без кондукторів, їх частково переведуть на посаду контролерів.
За даними КМДА, за серпень поточного року транспортною картою в Києві скористалися 12 мільйонів разів, QR-квитками – 5,2 мільйона разів. Транспортною картою оплатили проїзд в метро майже 8 мільйонів разів, у наземному транспорті – понад чотири мільйонів разів. Водночас QR-квитком скористались майже чотири мільйонів разів у метро та 1,2 мільйона разів в автобусах, тролейбусах та трамваях.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті