Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23470 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Укрінформ

Вчора у Києві через технічні проблеми з серверами автоматичної системи оплати проїзду виникли проблеми з поповненням транспортних карток та придбанням разових поїздок в застосунку «Київ Цифровий». Про це повідомляло КП «ГіОЦ».

Складнощі спостерігалися протягом усього дня. Через це користувачі не могли оплатити проїзд в автобусах, тролейбусах і трамваях. Про остаточне розв’язання проблеми повідомили після 23:00.

Компанія-виробник програмного забезпечення АСОП разом зі співробітниками ГІОЦ виявили, що проблеми відбулись через розсинхронізацію службової бази даних і кластера. В результаті цього ядро квиткової системи не взаємодіяло із зовнішніми програмними компонентами. Зокрема, для пасажирів не функціонувала опція поповнення гаманців, транспортних карт і придбання одноразових QR-квитків. Оплата проїзду раніше купленими одноразовими QR-квитками або транспортними картами з уже придбаними поїздками відбувалася гарантовано і штатно.

Вони пояснили, що перемикання роботи системи з основного майданчика на резервну систему спричинило різкий сплеск трафіку зі сторони бортових комп’ютерів.

З 2 липня громадський транспорт Києва почав повністю працювати без кондукторів, їх частково переведуть на посаду контролерів.

За даними КМДА, за серпень поточного року транспортною картою в Києві скористалися 12 мільйонів разів, QR-квитками – 5,2 мільйона разів. Транспортною картою оплатили проїзд в метро майже 8 мільйонів разів, у наземному транспорті – понад чотири мільйонів разів. Водночас QR-квитком скористались майже чотири мільйонів разів у метро та 1,2 мільйона разів в автобусах, тролейбусах та трамваях.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button