Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Stadler Flirt на київському вокзалі. Фото: facebook.com/oleksandr.shevchenko.ua

Представниця швейцарської Stadler у Польщі заявила, що компанія може виробляти в Україні не лише рухомий склад для залізниці, а й трамваї та вагони метро. Про це повідомляє польське видання Rynek Kolejowy.

26 серпня Міністерство інфраструктури України, Укрзалізниця, Stadler та Швейцарське агентство зі страхування експортних ризиків уклали меморандум. Укрзалізниця планує замовити 90 електропоїздів, зокрема 30 електричок Stadler Flirt для київського проєкту City Express. Йдеться про кредит на 500 мільйонів євро. Польське видання зауважує, що «масштаб інвестицій буде безпрецедентним».

Водночас тендер на закупівлю електропоїздів ще не оголошено і його умови, відповідно, невідомі, однак Stadler буде лише одним із претендентів, а не одноосібним постачальником. Конкурс планують оголосити вже у вересні.

При цьому Укрзалізниця хоче зобов’язати Stadler виготовляти замовлені поїзди в Україні.

Марта Ярошинська зі Stadler Polska повідомила виданню, що співпраця стосуватиметься не лише рухомого складу залізниці, а й вагонів метро та трамваїв для Києва.

У серпні Укрзалізниця тестувала одну з електричок Stadler Flirt, виготовлену в Білорусі. Саме цей поїзд надалі курсуватиме на білоруській залізниці.

Stadler Flirt на київському вокзалі. Фото: facebook.com/oleksandr.shevchenko.ua

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button