Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 302 днів. За цей час ми опублікували 26341 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: dev.ua

Торговельна мережа АТБ запатентувала логотипи для власних аналогів напоїв Coca-Cola, Fanta і Sprite, повідомляє dev.ua.

25 серпня компанії було видано патент на промислові зразки логотипів для напоїв The Cola, The Lemon і The Orange.

Офіційно цю інформацію в компанії не коментують. Проте, один із менеджерів компанії пояснив виданню на умовах анонімності, що цю заявку АТБ подала, коли в магазини мережі припинилося постачання продукції Coca-Cola.

У лютому 2021 року з полиць АТБ зникли напої виробництва Coca-Cola, бо компанії не змогли домовитись про умови постачання. Тож мережа супермаркетів вирішила замістити втрачені позиції й почала виробляти напої під власними торговими марками.

За словами співрозмовника, виробництво напоїв під цими торговельними марками вже налагоджено у Дніпрі на потужностях одного із місцевих виробників. Інформація на етикетці свідчить, що напої для АТБ виробляє фірма «Аквапласт».

У пресслужбі АТБ запевняють, що співпраця між Coca-Cola і мережею відновлена. Причому для магазинів АТБ Coca-Cola спеціально виробляє напої у пляшках місткістю 2,25 літра.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button