Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: dev.ua

Торговельна мережа АТБ запатентувала логотипи для власних аналогів напоїв Coca-Cola, Fanta і Sprite, повідомляє dev.ua.

25 серпня компанії було видано патент на промислові зразки логотипів для напоїв The Cola, The Lemon і The Orange.

Офіційно цю інформацію в компанії не коментують. Проте, один із менеджерів компанії пояснив виданню на умовах анонімності, що цю заявку АТБ подала, коли в магазини мережі припинилося постачання продукції Coca-Cola.

У лютому 2021 року з полиць АТБ зникли напої виробництва Coca-Cola, бо компанії не змогли домовитись про умови постачання. Тож мережа супермаркетів вирішила замістити втрачені позиції й почала виробляти напої під власними торговими марками.

За словами співрозмовника, виробництво напоїв під цими торговельними марками вже налагоджено у Дніпрі на потужностях одного із місцевих виробників. Інформація на етикетці свідчить, що напої для АТБ виробляє фірма «Аквапласт».

У пресслужбі АТБ запевняють, що співпраця між Coca-Cola і мережею відновлена. Причому для магазинів АТБ Coca-Cola спеціально виробляє напої у пляшках місткістю 2,25 літра.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button