Кур’єри Bolt Food страйкують. Платформа доставки їжі працює з перебоями (фото)
У пікові години для низки ресторанів доставка стає недоступною, і клієнтам пропонують самим забирати замовлення.
У пікові години для низки ресторанів доставка стає недоступною, і клієнтам пропонують самим забирати замовлення.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Частина кур’єрів сервісу доставки їжі Bolt Food оголосила страйк, вимагаючи підвищити виплати та поліпшити умови праці. Про це повідомляють в ГО «Трудові ініціативи».
Щодня після 14:00 кур’єри почали вимикати застосунок платформи, щоб компанія не могла виконувати свої функції через брак робочих рук. Телеграм-канал страйкарів публікує скріншоти застосунку Bolt Food, де видно, що у пікові години для низки ресторанів доставка стає недоступною, й клієнтам пропонують самим забирати замовлення.
Кур’єри вішають на свої рюкзаки наліпки та розклеюють постери із закликом до колег долучатися до страйку. Також, у місті почали з’являтися графіті на підтримку страйку.
«Страйк почався після зниження виплат майже на 50%. Витрати на транспорт ті ж самі, ризики ті ж самі, а грошей вдвічі менше», – пояснює кур’єр Артем.
Кур’єри вимагають повернути градацію бонусів та оплату за них; визначити нижній поріг заробітку за замовлення (коефіцієнт); запровадити оплату за очікування. Також хочуть від компанії законодавчих ініціатив з полегшення реєстрації мопедів та страхування життя і здоров’я кур’єрів.
«Постійно чуєш про товаришів, які потрапили у ДТП, лікуються, мали операцію тощо. За сім днів роботи по 8-10 годин кур’єр проїздить більше 1000 кілометрів у міському трафіку. Кожен день ями, постійно є потреба ремонтуватись, заміняти якісь деталі. Якщо постраждаєш сам – має бути певна “подушка”, аби не лишитись голодним хоча б на час лікування. А зараз ти працюєш фактично “на сьогодні”. Доходи вже не покривають ризиків», – наголошує Артем.
Крім того, кур’єри вимагають, аби ресторани забезпечували їх комфортним місцем видачі та очікування.
«Хмарочос» звернувся за коментарем до компанії Bolt, але на момент публікації новини відповіді не отримав.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті