Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 26315 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: toyota-europe.com

В Україні вперше сертифікували автомобіль, що заправляється воднем – японський водневий седан Toyota Mirai. Про це повідомляє «Українська воднева рада».

В організації планують розбудовувати інфраструктуру для водневого транспорту. Серед перших кроків – сертифікація ще одного авто та створення першої водневої заправки в Україні. Поки ж автомобіль будуть заправляти в сусідній Польщі.

За словами власника авто та керівника ради Олександра Рєпкіна, процес сертифікації був складний та тривав півтора місяця. Він запевняє, що відтепер у всіх, хто забажає розмитнити водневу машину, на все піде лише три дні.

Рєпкін нагадав, що одна з передових країн у сфері водневої енергетики – Японія, котра навіть цьогорічні Олімпійські ігри зробила максимально екологічними завдяки водню.

Toyota Miarai – найбільш продаваний водневий електромобіль у світі. У травні 2021 року японський седан встановив новий рекорд пробігу на водні – на одній заправці електромобіль подолав понад тисячу кілометрів. Для цього заїзду авто заправили «зеленим» воднем. Енергію для його генерації отримують з поновлюваних джерел, що означає повну відсутність шкідливих викидів

Водень – новий екологічний вид палива для авто, поїздів та літаків. Він не призводить до шкідливих викидів, що пришвидшують процес глобального потепління.

Читайте також: Пояснюємо, яким буде майбутнє водню у транспорті, опаленні, електроенергетиці

 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button