Німецька мережа супермаркетів, яку наслідувала АТБ, зареєструвала свій бренд в Україні
Від початку мережа магазинів АТБ повністю скопіювала бізнес-модель дискаунтерів Aldi.
Від початку мережа магазинів АТБ повністю скопіювала бізнес-модель дискаунтерів Aldi.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Німецька компанія магазинів-дискаунтерів Aldi зареєструвала в Україні свій товарний знак, повідомляє dev.ua.
Видання зауважує, що від початку мережа магазинів АТБ повністю скопіювала бізнес-модель дискаунтерів Aldi.
За даними Укрпатенту, торгова марка Aldi використовуватиметься у класі, який передбачає діяльність у торговельній сфері. Йдеться про послуги щодо роздрібного продажу сільськогосподарської продукції, мийних засобів, косметики та предметів гігієни, комп’ютерів, велосипедів, канцелярії, книг, меблів тощо.
Щоправда, підтвердження про те, що Aldi планує вихід на український ринок, наразі немає.
Aldi було засновано у 1940-х роках. На початку 1960-х років компанія охоплювала майже 50% національного ринку Німеччини, але під тиском антимонопольного комітету була вимушена шукати нові ринки в інших країнах. Зараз мережа нараховує більш як 10 тисяч супермаркетів у 20 країнах світу – в Європі, США, Китаї та Австралії.
Нагадаємо, АТБ запатентувала логотипи для власних аналогів напоїв Coca-Cola, Fanta і Sprite.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті