Німецька мережа супермаркетів, яку наслідувала АТБ, зареєструвала свій бренд в Україні
Від початку мережа магазинів АТБ повністю скопіювала бізнес-модель дискаунтерів Aldi.
Від початку мережа магазинів АТБ повністю скопіювала бізнес-модель дискаунтерів Aldi.
Супермаркет Aldi у Лондоні. Фото: Вікіпедія
Німецька компанія магазинів-дискаунтерів Aldi зареєструвала в Україні свій товарний знак, повідомляє dev.ua.
Видання зауважує, що від початку мережа магазинів АТБ повністю скопіювала бізнес-модель дискаунтерів Aldi.
За даними Укрпатенту, торгова марка Aldi використовуватиметься у класі, який передбачає діяльність у торговельній сфері. Йдеться про послуги щодо роздрібного продажу сільськогосподарської продукції, мийних засобів, косметики та предметів гігієни, комп’ютерів, велосипедів, канцелярії, книг, меблів тощо.
Щоправда, підтвердження про те, що Aldi планує вихід на український ринок, наразі немає.
Aldi було засновано у 1940-х роках. На початку 1960-х років компанія охоплювала майже 50% національного ринку Німеччини, але під тиском антимонопольного комітету була вимушена шукати нові ринки в інших країнах. Зараз мережа нараховує більш як 10 тисяч супермаркетів у 20 країнах світу – в Європі, США, Китаї та Австралії.
Нагадаємо, АТБ запатентувала логотипи для власних аналогів напоїв Coca-Cola, Fanta і Sprite.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті