Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 246 днів. За цей час ми опублікували 23266 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Олег Тоцький

У тендері на добудову Дарницького моста в Києві перемогла фірма «Спільне українсько-німецьке підприємство “Автострада”». Вона має добудувати міст за 1,15 мільярда гривень.

Компанія має до 31 грудня 2022 року добудувати залізнично-автомобільний міст на залізничній ділянці «Київ-Московський-Дарниця» та заїзди на нього. За договором, компанія гарантує якість асфальтобетонного покриття терміном на десять років. У торгах також брала участь фірма «Автомагістраль-Південь», яка запропонувала добудувати міст на три тисячі гривень дорожче за «Автостраду».

До кінця 2017-го бенефіціаром «Автостради» був громадянин Німеччини Цахаріас Вальтер. За даними в реєстрі юросіб Мін’юсту, зараз компанія через холдинг MC Capital належить бізнесменові та колишньому віцепрезидентові Національної асоціації дорожників Максиму Шкілю. Раніше він був помічником нардепа «Партії регіонів» Миколи Дем’янка.

Зараз компанія «Автострада» активно бере участь в будівництві автомобільних доріг в Україні. Наразі вона будує дороги в Миколаївській, Чернігівській, Вінницькій, Хмельницькій та Тернопільській областях. Минулого року компанія відремонтувала 300 кілометрів автодоріг та 25 мостів.

У березні в «Укравтодорі» заявили, що добудують Дарницький міст до кінця цього року. Роботи обіцяли розпочати вже цього літа.

Залізнично-автомобільний мостовий перехід через Дніпро в Києві був споруджений у 2004-2011 роках. Станом на 2020 рік на мосту залишились недобудовані лівобережні заїзди та з’їзди з мосту на Дніпровську набережну. Міст перебував на балансі компанії з 2004 року, проте в «Укрзалізниці» не було фінансів на його добудову. На балансі КМДА перебуває лише частина автомобільної складової мосту – шляхопровід з лівого на правий берег і під’їзди до нього.

Відсутність усього комплексу розв’язок та освітлення стали причиною того, що транспорт не може використовувати міст на повну. У результаті виникає дисбаланс транспортних потоків: сусідні мости через Дніпро значно перевантажені, тоді як Дарницький має суттєвий резерв пропускної здатності.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button