Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Depositphotos

У британському графстві Нортумберленд при ремонті автомобільної магістралі вперше у світі використали асфальтографенову суміш, повідомляє New Atlas. За прогнозами експертів, графенова добавка дозволить збільшити середній термін служби дорожнього покриття до 14 років.

Це перше у світі масштабне використання графена в дорожньому будівництві. З такої суміші британські дорожники побудують ділянку довжиною 4,8 кілометра. Її готуватимуть прямо на місці будівництва замість того, щоб везти її з заводу виробника, що значно скоротить термін ремонтних робіт.

Графенову добавку Eco Pave створили італійські компанії Directa Plus і Iterchimica у 2017 році. Графен захищає покриття від розм’якшення за високих температур і від розтріскування за низьких, а також підвищує еластичність та міцність асфальту.

Виробник зазначає, що асфальт повністю придатний до переробки. Наприклад, його можна подрібнити, розплавити і використовувати для будівництва нових доріг.

Раніше ми писали, що у британському місті Еймсбері при будівництві тренажерного залу вперше у світі залили підлогу з графену.

Графен є одним з найлегших і найміцніших матеріалів у світі, він на 30% міцніше бетону, але має менший вуглецевий слід. Його виробництво обходиться дорожче приблизно на 5%. Водночас його потрібно менше, тому споживач в результаті може заощадити 10-20%. Якщо таку технологію використовуватимуть повсюдно, це допоможе скоротити світові викиди вуглецю на 2%.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button