Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 303 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash.com

Чеський автовиробник Skoda Auto, який входить до групи Volkswagen, наприкінці вересня на тиждень припинить виробництво на своїх вітчизняних заводах. Це пов’язано з нестачею чіпів, повідомляє Reuters.

У Чехії розташовані три великих заводи концерну. На них тисячі незавершених автомобілів Skoda чекають чіпів.У компанії зазначають, що такі дії пов’язані «з постійним дефіцитом деталей, переважно чіпів».

За підрахунками експертів Boston Consulting Group, глобальне виробництво автомобілів за підсумками цього року скоротиться на сім або дев’ять мільйонів штук через дефіцит чіпів. Найбільших втрат виробництва в першому півріччі цього року зазнали автоконцерни Ford, Stellantis (марки Chrysler, Citroën, Dodge, Fiat, Jeep) І Renault-Nissan-Mitsubishi.

Дефіцит мікрочіпів в різних регіонах планети став відчуватися виробниками з кінця 2020 року в період карантинних обмежень. Попит на чіпи виріс в інших сегментах економіки, наприклад, у виробництві побутової електроніки, комп’ютерів і медичного обладнання, в той час як з боку автовиробників попит впав.

За даними The New York Times, Mercedes навесні цього року тимчасово зупиняв виробництво седанів С-класу, щоб використовувати чіпи для випуску більш дорогих моделей. Так само зробили і в Renault: виробник сортував свої чіпи, резервуючи їх для більш дорогих моделей. Крім того, через брак чіпів від навігаційних систем в деяких моделях відмовився Nissan.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button