Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 280 днів. За цей час ми опублікували 23517 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash.com

Перша воднева заправка в Україні має з’явитися наступного року. Про це повідомила Українська воднева рада. Наразі автомобілі на водні заправляють в Польщі.

За словами президента ради Олександра Рєпкіна, старт розбудови водневої інфраструктури є новим етапом розвитку автомобільної галузі та сфери альтернативної енергетики.

В Україні офіційно зареєстрували дві автівки, що працюють на водні. У водневій раді зауважують, що процес першої сертифікації був дещо складним. Натомість зараз документальна складова ввезення в Україну водневих авто значно прискорена.

«Наразі Українська воднева рада вже відпрацювала механізм документального оформлення водневих авто. До речі, до нас у Водневу раду звертаються підприємці, які спеціалізуються на створенні водневої інфраструктури та будують заправні станції по всьому світу. Вони вже готові створювати заправки для водневих авто і в Україні. Ми очікуємо, що перша воднева заправка з’явиться у країні наступного року», – підкреслив президент Української водневої ради.

Японські Toyota Mirai, що було ввезено в Україну, працюють на водневому паливному елементі, який виробляє енергію для електродвигуна. На противагу бензину, водень не дає жодних шкідливих викидів і повертається в навколишнє середовище у вигляді води та тепла.

До 2030 року Європейський Союз планує щорічно виробляти 40 гігаватів водневої енергії, а до 2050 року водень має забезпечувати чверть всієї потреби в енергії. Цього водню вистачить, щоб забезпечити екологічним паливом 42 мільйони автомобілів, 1,7 мільйона вантажівок, близько 500 тисяч автобусів і понад 5,5 тисячі поїздів.

Даний медіа проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку, наданій через USAID Проєкт енергетичної безпеки (ПЕБ). Грантоотримувач Проєкту - Журнал Хмарочос несе повну відповідальність за зміст публікацій, який не обов`язково відображає позицію USAID або Уряду Сполучених Штатів Америки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button