Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Felix Neudecker / Unsplash

У Німеччині перед парламентськими виборами, запланованими на 26 вересня, політики намагаються здобути голоси автолюбителів так, щоб це не суперечило деклараціям про прямування до вуглецевої нейтральності, повідомляє The Guardian.

Серед партій виділяється ультраправа Alternative für Deutschland, яка прямо не поділяє риторику про скорочення викидів, звинувачує конкурентів у ненависті до автомобілістів і запевняє, що «Ваш автомобіль проголосував би за AfD».

Інші ж політсили обрали тему не відмови від автомобілів, а заміни їх електрокарами. «Важливе завдання полягає в тому, щоб залишитися автомобільною нацією, виробляючи саме електричні автомобілі», – заявляє соціал-демократ, віцеканцлер і міністр фінансів Олаф Шольц, який є однією з найпомітніших фігур у передвиборчих перегонах.

Автомобіль є важливою частиною історії, економіки та культури Німеччини. Колективна пам’ять досі асоціює «економічне диво» 1950-х років з успіхом автомобільної промисловості, зокрема корпорацій Volkswagen і BMW. І досі майже кожний 50-й робітник у країні працює саме в автоіндустрії.

«Не знаю другої такої країни, національна гордість якої була б так тісно пов’язана з двигуном внутрішнього згорання», – зазначає Джуліо Маттіолі з Дортмундського технологічного університету.

Нинішній уряд запевняє, що завдяки наявній програмі субсидування на німецьких дорогах до 2023 року можуть з’явитися 14 мільйонів електричних або гібридних автомобілів. Партія зелених та Соціал-демократична партія називають ще більші цифри.

На початку року дослідження, яке охоплювало 22 країни, виявило, що скептицизм щодо переходу на електрокари найбільший саме в Німеччині. 58% опитаних німців заявили, що наступна їхня машина, радше за все, не буде електричною. Наразі з автомобілів на дорогах країни лише 1,5% є електричними або хоча б гібридними.

Німці, зокрема, нарікають на недостатню інфраструктуру, про що, здається, політики не в курсі.

«Коли хтось на кшталт Олафа Шольца заявляє про необхідність облаштування швидкісних зарядок на кожній автозаправній станції, відразу видно, як рідко він користується електромобілем, який він по ідеї має у себе в гаражі», – зауважує автолюбитель Стів Думке, який живе на четвертому поверсі орендованої квартири й не може заряджати свій електрокар вдома.

Він вважає, що електромобіль має заряджатися на місці стоянки, тобто зарядні станції слід облаштовувати у тих районах, де люди живуть.

Разом із тим продажі електрокарів у Німеччині все ж зростають. Цьогоріч вони зросли на 300% у порівнянні з минулим роком, і до липня кількість електромобілів на дорогах перетнула межу в один мільйон, що дозволило досягти 12-річної цілі лише за кілька місяців.

Даний медіа проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку, наданій через USAID Проєкт енергетичної безпеки (ПЕБ). Грантоотримувач Проєкту - Журнал Хмарочос несе повну відповідальність за зміст публікацій, який не обов`язково відображає позицію USAID або Уряду Сполучених Штатів Америки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button