На Південному мосту за майже 200 млн гривень замінять деформаційні шви. До цього їх «капітально ремонтували»
Роботи на металевій частині Південного мосту мають закінчити до кінця 2022 року.
Роботи на металевій частині Південного мосту мають закінчити до кінця 2022 року.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Ремонт Південного мосту в Києві обійдеться бюджету в 195 мільйонів гривень. Його обіцяють закінчити до кінця 2022 року, адже в наступних роках мають почати ремонт мостів Патона та Метро, пише видання «Фокус».
У Київавтодорі, який робить ремонт, розповіли, що на мосту є 46 деформаційних швів, щодо 18 з яких необхідно провести капітальний ремонт. Зробити це планують протягом 2021-2022 років. У цьому році планують замінити 4-6 деформаційних швів, вартість робіт 42 мільйони гривень. Заміну всіх деформаційних швів заплановано виконати до 2023 року.
Загальна вартість ремонтних робіт на Південному мосту становить майже 195,6 мільйона гривень. Залучили ці кошти з міського бюджету. Лагодженням конструкції займаються бригади співробітників ТОВ «Укртрансміст».
Крім того, ТОВ «Тілльман Інжинірінг», яке виконувало роботи на металевій частині Південного мосту в 2015-2016 роках, повинно було забезпечити ліквідацію виявлених дефектів протягом гарантійних зобов’язань. Через банкрутство і подальше закриття фірми, ці зобов’язання лягли на балансоутримувача мосту, КП «Київавтодорміст». Саме це підприємство і займається роботами на металевій частині споруди, через що по ньому частково обмежують рух. Загальні витрати на капітальний ремонт деформаційних швів естакадної частини моста з 2015 по 2018 рік склали 56,1 мільйона гривень. На ремонт деформаційних швів у 2019 році столична влада передбачила асигнування в розмірі 5 мільйонів гривень.
Південний міст через річку Дніпро побудували у 1990 році. З 1992 року ним почався рух поїздів метро Сирецько-Печерської лінії. Ремонтні роботи на конструкції почались з 2004 року.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті