Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 49 днів. За цей час ми опублікували 27080 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash.com

У Львові затвердили стратегічну програму розвитку велосипедної мережі до 2030 року, повідомляє пресслужба міськради. Рішення передбачає 14 проєктів, які з’єднують наявну велосипедну мережу.

Сьогодні у місті діє концепція розвитку велосипедної мережі, яка передбачалася до реалізації з 2010 до 2020 рік.

Згідно з рішенням, Інституту міста доручено комплексно опрацювати з департаментом мобільності розвиток велосипедної інфраструктури, враховуючи ті населені пункти, які ввійшли до Львівської міської територіальної громади.

Крім того, у Львові ухвалили план дій з реалізації плану сталої міської мобільності міста до 2024 року. У міськраді пояснюють, що це «революційний» документ, який «докорінно перевертає пріоритети руху в місті та ставить на вершину цієї піраміди пішоходів».

У плані виділено шість основних викликів, які потрібно подолати задля забезпечення якісної мобільності у місті:

  • Безпека руху для всіх його учасників. Минулого року загинуло 30 людей у ДТП, з них 14 – пішоходи і 1 – велосипедист;
  • Комфортне середовище для руху пішки;
  • Якісний та передбачуваний громадський транспорт;
  • Зростання автомобілекористування. За статистикою, щороку у Львові стає майже на 20% більше автомобілів. Тому інфраструктуру треба організувати рух так, щоб збільшення кількості автомобілів не призводило до збільшення закоркованості, пояснюють в міськраді;
  • Велосипед, як міський транспорт;
  • Розвиток всіх території міста, як центру, так і новоприєднаних територій;
  • Сконцентрування всіх підрозділів, які займаються мобільністю, в одну організаційну структуру.

Раніше ми писали, що у Львові прийняли концепцію інтегрованого розвитку міста.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button