Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 292 днів. За цей час ми опублікували 23602 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash.com

Через дефіцит мікросхем, який спровокувала пандемія коронавірусу, світові автовиробники не випустять 7,7 мільйона машин, упущена вигода складе 210 мільярдів доларів. Про це йдеться в річному звіті консалтингової компанії AlixPartners, пише Bloomberg.

Прогноз майже вдвічі перевищує попередній – на 3,9 мільйона авто. У компанії зазначають, що багато складів виробників зараз порожні, а запасів не залишилось.

Основні центри поставок в Південно-Східній Азії зіткнулися з зупинкою заводів у зв’язку з новою хвилею коронавірусу. Зараз виконання замовлень на поставку чіпів здійснюється в рекордно великі терміни – приблизно за 21 тиждень. На думку автовиробників, криза може затягнутися на роки.

У січні аналітики AlixPartners прогнозували, що нестача обійдеться світовому автопрому в 61 мільярд доларів, але в травні переглянули прогноз до 110 мільярдів. Зараз аналітики знову погіршили прогноз і тепер оцінюють упущену вигоду в 210 мільярдів

За найоптимістичнішими прогнозами, глобальний дефіцит мікросхем закінчиться тільки до середини 2022 року. У компанії IHS Markit стверджують, що дефіцит триватиме до 2023 року.

У дослідженні компанії йдеться, що у 2021 році на фоні нестачі мікросхем буде вироблено 75,8 мільйона автомобілів. Таким чином, прогноз знижено на 6,2% (5 мільйонів машин). Через дефіцит мікрочіпів у першому кварталі 2021 року світовий автопром вже втратив 1,44 мільйона авто.

У першому півріччі нестача чіпів сталася через збій ланцюжків постачання з Техасу. В американському штаті екстремальні морози викликали перебої з електрикою. В Японії сталася пожежа на заводі. Потім проблеми виникли через закриті на карантин підприємства у Малайзії, на які припадає 13% світових поставок напівпровідників.

Раніше ми писали, що чеський автовиробник Skoda Auto, який входить до групи Volkswagen, наприкінці вересня на тиждень припинить виробництво на своїх вітчизняних заводах. Про призупиненні виробництва авто також заявляли Nissan, Mercedes, Ford, Stellantis (марки Chrysler, Citroеn, Dodge, Fiat, Jeep), Renault-Nissan-Mitsubishi та інші.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button