Український МакДональдз зачиняє McCafe. У чому причина?
Українські ресторани входять до найбільш відвідуваних ресторанів у світі, і МакДональдз спеціалізується тут на швидкому обслуговуванні великого потоку клієнтів.
Українські ресторани входять до найбільш відвідуваних ресторанів у світі, і МакДональдз спеціалізується тут на швидкому обслуговуванні великого потоку клієнтів.
Фото: Angelina Yan / Unsplash
Компанія «МакДональдз Україна» відмовилася від розвитку мережі кав’ярень McCafe, повідомляє LIGA.net.
Пресслужба МакДональдз пояснює відмову від формату тим, що каву з асортименту McCafe вирішили просто включити в меню ресторанів. Якщо два роки тому мережа налічувала 16 кав’ярень, то зараз їх лишилося п’ять, і їх незабаром закриють.
Формат McCafe вперше з’явився у 1993 році в Австралії. Зараз мережа налічує понад 15 тисяч кафе, розташованих зазвичай всередині ресторанів McDonald’s або поруч з ними. В Україні ж перше McCafe відкрили 2011 року в ресторані на київській Лук’янівці.
Видання зауважує, що на закордонних ринках McDonald’s активно розвиває McCafe. Компанія планує протягом трьох років інвестувати 380 мільйонів доларів у відкриття 2500 нових закладів McCafe тільки у Китаї.
«На кожному ринку все дуже індивідуально і залежить від навантаження на ресторан. Українські ресторани входять до найбільш відвідуваних ресторанів у світі», – пояснюють у пресслужбі МакДональдз Україна.
Експерти припускають, що формат кафе передусім не вписався в спеціалізацію українського McDonald’s – швидко обслуговувати великі потоки клієнтів.
«Можливо, МакДональдз вирішив зосередитись на своїй спеціалізації – швидко обслужити клієнта. Останні кілька років ми бачимо, що мережа пішла в автоматизацію рутинних процесів, а McCafe – це зовсім інша історія, відмінна від фастфуду. Це – неспішний ритм, робота баристи, подача напоїв у керамічному посуді тощо», – вважає засновник компанії Coffee in Action Вадим Грановський
Останні роки український МакДональдз автоматизує процеси замовлення: збільшує кількість терміналів самообслуговування, скорочує кількість кас. А в одному з закладів Києва навіть працює робот-транспортер.
Нагадаємо, McDonald’s у Франції ввів у меню воду з-під крана. Літр води обійдеться приблизно в сім євро (217 гривень).
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті