Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 302 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Angelina Yan / Unsplash

Компанія «МакДональдз Україна» відмовилася від розвитку мережі кав’ярень McCafe, повідомляє LIGA.net.

Пресслужба МакДональдз пояснює відмову від формату тим, що каву з асортименту McCafe вирішили просто включити в меню ресторанів. Якщо два роки тому мережа налічувала 16 кав’ярень, то зараз їх лишилося п’ять, і їх незабаром закриють.

Формат McCafe вперше з’явився у 1993 році в Австралії. Зараз мережа налічує понад 15 тисяч кафе, розташованих зазвичай всередині ресторанів McDonald’s або поруч з ними. В Україні ж перше McCafe відкрили 2011 року в ресторані на київській Лук’янівці.

Видання зауважує, що на закордонних ринках McDonald’s активно розвиває McCafe. Компанія планує протягом трьох років інвестувати 380 мільйонів доларів у відкриття 2500 нових закладів McCafe тільки у Китаї.

«На кожному ринку все дуже індивідуально і залежить від навантаження на ресторан. Українські ресторани входять до найбільш відвідуваних ресторанів у світі», – пояснюють у пресслужбі МакДональдз Україна.

Експерти припускають, що формат кафе передусім не вписався в спеціалізацію українського McDonald’s – швидко обслуговувати великі потоки клієнтів.

«Можливо, МакДональдз вирішив зосередитись на своїй спеціалізації – швидко обслужити клієнта. Останні кілька років ми бачимо, що мережа пішла в автоматизацію рутинних процесів, а McCafe – це зовсім інша історія, відмінна від фастфуду. Це – неспішний ритм, робота баристи, подача напоїв у керамічному посуді тощо», – вважає засновник компанії Coffee in Action Вадим Грановський

Останні роки український МакДональдз автоматизує процеси замовлення: збільшує кількість терміналів самообслуговування, скорочує кількість кас. А в одному з закладів Києва навіть працює робот-транспортер.

Нагадаємо, McDonald’s у Франції ввів у меню воду з-під крана. Літр води обійдеться приблизно в сім євро (217 гривень).

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button