На Басейній будуватимуть велодоріжку, яка частково йтиме тротуаром
Наразі застосовуються тимчасові «швидкі рішення», пояснюють у Секторі веломережі.
Наразі застосовуються тимчасові «швидкі рішення», пояснюють у Секторі веломережі.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
На вулиці Басейній починається будівництво велосипедної доріжки, яку частково влаштують на тротуарі замість проїжджої частини, повідомляє ресторатор Ігор Сухомлин, кілька закладів якого розташовано на Бессарабці.
Він уточнив «Хмарочосу», що співпрацівники мерії розповіли, що будівництво велодоріжки почнеться п’ятого жовтня. Зараз на вулиці замінили сміттєві контейнери.
У червні пресслужба КМДА анонсувала продовження на Басейній велосипедної інфраструктури, що йде від бульвару Лесі Українки. Бессарабську площу також планують реорганізувати та зробити частину її пішохідною, перекривши для автомобілів.
У ГО «Київ – велосипедне місто» повідомили «Хмарочосу», пославшись на Сектор організації веломережі, що велодоріжка частково йтиме тротуаром.
«Наразі застосовуються тимчасові “швидкі рішення” – де дозволяє ширина проїзної частини, все робиться за рахунок неї. Де є достатня, згідно з чинними нормативами, ширина тротуару, але немає достатньої ширини проїзної частини, використовують тротуар», – пояснюють в організації.
Проєкт моделювали майже три місяці, але роботи дещо відтермінували через святкування Дня Незалежності. Планується, що наступної весни нерозривна веломережа сполучатиме Хрещатик, Бесарабську площу, бульвар Лесі Українки, Печерськ та Арсенальну площу.
Пропозиція створення пішохідної зони по Бессарабському проїзду була передбачена в рекомендаціях Світового банку в Дослідженні сталого розвитку міського транспорту. Зараз Бессарабський ринок та ТЦ «Арена-сіті» фактично відірвані автомобільними потоками.
У 2017 році презентували три проекти реорганізації руху на Бессарабській площі. Усі вони передбачають створення пішохідної зони між Бессарабським ринком та «Арена-сіті». Докладно про кожен читайте у нашому матеріалі.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті