Укрзалізниця підписала контракт на добудову Дарницького моста в Києві
У Міністерстві інфраструктури нарікають на «дуже повільні темпи розвитку транспортної та соціальної інфраструктури» в Києві.
У Міністерстві інфраструктури нарікають на «дуже повільні темпи розвитку транспортної та соціальної інфраструктури» в Києві.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24991 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
«Південно-Західна залізниця» підписала контракт на 1,15 мільярда гривень із компанією «Автострада» на завершення будівництва Дарницького моста в Києві, повідомляє пресслужба Укрзалізниці.
За умовами тендеру, підрядник має добудувати ділянку «Київ-Московський—Дарниця» та заїзди на нього до кінця 2022 року.
Міст через Дніпро понад десять років перебуває у недобудованому стані. Станом на 2020 рік на мосту залишились недобудовані лівобережні заїзди/заїзди на Дніпровську набережну. На правому березі, де розв’язка виходить на Наддніпрянське шосе, – готовність 100%.
Міст перебував на балансі Укрзалізниці з 2004 року, проте довгий час на його добудову бракувало грошей. На балансі КМДА перебуває частина автомобільної складової – шляхопровід з лівого на правий берег і під’їзди до нього.
«Відсутність усього комплексу розв’язок та освітлення стали причиною того, що транспорт не може використовувати Дарницький мостовий перехід, як це передбачено проєктом. У результаті виникає дисбаланс транспортних потоків: сусідні мости – Південний та міст Патона – значно перевантажені, тоді як Дарницький має суттєвий резерв пропускної здатності. При чому, цей мостовий перехід має шість смуг руху, по три у кожному напрямку і його пропускна здатність – 35 тисяч автомобілів на добу», – зазначають в Укрзалізниці.
Міністр інфраструктури Олександр Кубраков зауважив, що «Київ, з дуже повільними темпами розвитку транспортної та соціальної інфраструктури, вибивається із загальнонаціональних трендів».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті