Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 99 днів. За цей час ми опублікували 24773 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Leonid Andronov / Вікіпедія

«Південно-Західна залізниця» підписала контракт на 1,15 мільярда гривень із компанією «Автострада» на завершення будівництва Дарницького моста в Києві, повідомляє пресслужба Укрзалізниці.

За умовами тендеру, підрядник має добудувати ділянку «Київ-Московський—Дарниця» та заїзди на нього до кінця 2022 року.

Міст через Дніпро понад десять років перебуває у недобудованому стані. Станом на 2020 рік на мосту залишились недобудовані лівобережні заїзди/заїзди на Дніпровську набережну. На правому березі, де розв’язка виходить на Наддніпрянське шосе, – готовність 100%.

Міст перебував на балансі Укрзалізниці з 2004 року, проте довгий час на його добудову бракувало грошей. На балансі КМДА перебуває частина автомобільної складової – шляхопровід з лівого на правий берег і під’їзди до нього.

«Відсутність усього комплексу розв’язок та освітлення стали причиною того, що транспорт не може використовувати Дарницький мостовий перехід, як це передбачено проєктом. У результаті виникає дисбаланс транспортних потоків: сусідні мости – Південний та міст Патона – значно перевантажені, тоді як Дарницький має суттєвий резерв пропускної здатності. При чому, цей мостовий перехід має шість смуг руху, по три у кожному напрямку і його пропускна здатність – 35 тисяч автомобілів на добу», – зазначають в Укрзалізниці.

Міністр інфраструктури Олександр Кубраков зауважив, що «Київ, з дуже повільними темпами розвитку транспортної та соціальної інфраструктури, вибивається із загальнонаціональних трендів».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button