Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 283 днів. За цей час ми опублікували 23535 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash.com

В Держекоінспекції пропонують ввести новий податок для власників авто – «утилізаційний збір». Про це пише «Авто24».

За словами глави відомства Андрія Мальованого, відсутність розгалуженої мережі центрів для здачі і знешкодження старих авто, необхідність доплачувати за їхнє знищення не стимулюють водіїв утилізувати транспорт за вимогами законодавства. Відповідно такий бізнес не є прибутковим.

В інспекції вважають, що для розв’язання цього питання потрібно застосовувати механізми, які діють в європейських країнах. Наприклад – доплати автовласникам при покупці нового авто після належної утилізації старого; стягнення утилізаційного збору після закінчення експлуатації автомобіля; високі штрафи для тих, хто порушує норми утилізації авто; розширена відповідальність автовиробника, який повинен подбати про подальше «знешкодження» відпрацьованого товару.

За даними Головного сервісного центру України, усього в нашій країні зареєстровано понад сім мільйонів легкових авто. Крім того, в Україні в рази більше купують вживаних авто, а 15% активної частини авторинку України – це ще радянські автомобілі.

В країні щорічно виводиться з експлуатації до 200 тисяч транспортних засобів. За даними ж підприємства «Hammel-Україна», яке продає обладнання для переробки твердих побутових відходів, самостійно вивозять зношені автомобілі на рециклінг близько 5% автовласників. Протягом 2020-го року було утилізовано лише 13 тисяч авто.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button