Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 289 днів. За цей час ми опублікували 23579 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/scrollukraine

Київ зафіксував системні порушення умов меморандуму з боку операторів прокату самокатів – BikeNow, Bolt та Zelectra. Про це повідомив заступник голови КМДА Костянтин Усов.

За його словами, невиконаною залишається вимога про нанесення трафаретів на місцях упорядкованого паркування самокатів. Також зафіксовано порушення умов повної заборони руху в деяких пішохідних зонах столиці: на Пейзажній алеї, пішохідній частині вулиці Сагайдачного та у парку Шевченка.

Крім того, частина операторів самовільно змінили карту зон обмеження швидкості до 14 кілометрів на годину і виключили з території такого обмеження частину історичного центру Києва.

Системними порушниками – компанії BikeNow, Bolt та Zelectra. Найбільш відповідальною з операторів виявилася компанія Scroll.

Київська влада висунула вимогу компаніям усунути ці порушення до 15 жовтня.

За останній рік у місті стрімко збільшується кількість сервісів з прокату легкого персонального транспорту (ЛПТ). Зараз вулицями міста їздить майже чотири тисячі прокатних електросамокатів, і до кінця року очікується до семи.

ЛПТ зараз перебуває поза правовим полем. Як поліція, так і суд мають складнощі з тим, як кваліфікувати користувачів такого транспорту – вони і не пішоходи, і не автомобілісти. У більшості країн, які регулюють ЛПТ, існує обмеження руху до 20-25 кілометрів на годину та діє заборона на рух тротуаром. Там, де рух тротуаром дозволено, швидкість має бути близькою до швидкості пішоходів і складати 5-8 кілометрів на годину.

Читайте також: Конфлікти між пішоходами та користувачами самокатів й велосипедів частішають. Що тут можна зробити?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button