За кілька днів водії зламали делініатори, які не дають паркуватись на Басейній
Делініатори встановили для облаштування двосторонньої велосмуги.
Делініатори встановили для облаштування двосторонньої велосмуги.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
На вулиці Басейній в Києві, де нелегально паркуються автівки, почали облаштовувати велосмугу, відділену пластиковими делінеаторами. Про це повідомив голова «Ради з урбаністики Києва» Віталій Селик. Проте водії вже зламали кілька елементів. Конструкцію планують відновити.
Селик пояснює, що їх спеціально облаштовують, щоб убезпечити доріжку від паркування. Але в першу чергу відділяють для облаштування двосторонньої велосмугуи Адже за правилами, якщо смуга не виділена, то там може бути лише одностороння велосмуга у напрямку руху авто.
Водночас водії продовжують паркуватись попри обмежувальні елементи. Дописувачі жартують, мовляв, деякі водії можуть подумати, що нова розмітка створена спеціально для парковки.
У червні 2021 року КМДА анонсувала будівництво на Басейній велосипедної доріжки, яка йде від бульвару Лесі Українки. Велосмуга частково проходитиме тротуаром. Комунальники вже почали прибирати там сміттєві баки та літні майданчики. Бессарабську площу також планують реорганізувати та зробити частину її пішохідною, перекривши для автомобілів.
Проєкт моделювали майже три місяці, але роботи дещо відтермінували через святкування Дня Незалежності. Планується, що наступної весни нерозривна веломережа сполучатиме Хрещатик, Бесарабську площу, бульвар Лесі Українки, Печерськ та Арсенальну площу. Пропозиція створення пішохідної зони по Бессарабському проїзду була передбачена в рекомендаціях Світового банку в Дослідженні сталого розвитку міського транспорту. Зараз Бессарабський ринок та ТЦ «Арена-сіті» фактично відірвані автомобільними потоками.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті