Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26304 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash.com

Україна та Європейський Союз на саміті в Києві уклали договір «Про єдиний авіаційний простір», повідомив очільник МЗС Дмитро Кулеба. Відтепер європейські компанії без обмежень зможуть літати в будь-які аеропорти України, а українські авіаперевізники – у будь-які аеропорти країн ЄС.

Документ мають ратифікувати усі країни-члени Євросоюзу, пише «ВВС Україна». Проте у міністерстві інфраструктури заявляли, що угода вже діятиме до завершення усіх процедур з ратифікації.

Нова угода з ЄС передбачає, що обмеження на кількість перевізників та авіарейсів знімуть. Юрист з авіаційного права Андрій Гук пояснює: «приміром, є дозвіл на 14 рейсів на тиждень до Амстердама для одного перевізника з кожної сторони. Нова угода подібні обмеження знімає. Тобто, це означає, що до Києва можуть летіти будь-які європейські перевізники». Угода стосується не лише пасажирських перевезень, а й вантажних і поштових.

Європейські лоукости ще раніше оголосили про намір масштабно зайти в Україну. Натомість українські авіакомпанії вважають, що угода зашкодить вітчизняним перевізникам.

Наприклад, найбільший лоукостер Ryanair оголосив нещодавно, що планує «агресивне розширення» на українському авіаринку після того, як Україна приєднається до угоди. У компанії заявили, що розглядають можливість працювати одразу в 12 містах України (зараз в п’яти). Компанія навіть розглядає можливість почати внутрішні перевезення.

Натомість в найбільшому українському лоукості SkyUp кажуть про шкоду для українських перевізників від угоди. У компанії вважають, що економічна складова угоди нашкодить авіагалузі країни та не принесе довгострокової вигоди для пасажирів. У заяві, наданій компанією виданню, йдеться, що зараз угода не створює єдині правила гри для українських і європейських авіакомпаній.

Гендиректор МАУ Євген Дихне в інтерв’ю сайту mintrans.news заявляв, що «додаткова можливість для іноземних компаній обирати без обмежень пункти вильоту з України додасть для українських компаній ще більше несправедливості, оскільки вони таких преференцій для польотів між містами Європи чомусь не отримали».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button