Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 282 днів. За цей час ми опублікували 23535 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash.com

Україна та Європейський Союз на саміті в Києві уклали договір «Про єдиний авіаційний простір», повідомив очільник МЗС Дмитро Кулеба. Відтепер європейські компанії без обмежень зможуть літати в будь-які аеропорти України, а українські авіаперевізники – у будь-які аеропорти країн ЄС.

Документ мають ратифікувати усі країни-члени Євросоюзу, пише «ВВС Україна». Проте у міністерстві інфраструктури заявляли, що угода вже діятиме до завершення усіх процедур з ратифікації.

Нова угода з ЄС передбачає, що обмеження на кількість перевізників та авіарейсів знімуть. Юрист з авіаційного права Андрій Гук пояснює: «приміром, є дозвіл на 14 рейсів на тиждень до Амстердама для одного перевізника з кожної сторони. Нова угода подібні обмеження знімає. Тобто, це означає, що до Києва можуть летіти будь-які європейські перевізники». Угода стосується не лише пасажирських перевезень, а й вантажних і поштових.

Європейські лоукости ще раніше оголосили про намір масштабно зайти в Україну. Натомість українські авіакомпанії вважають, що угода зашкодить вітчизняним перевізникам.

Наприклад, найбільший лоукостер Ryanair оголосив нещодавно, що планує «агресивне розширення» на українському авіаринку після того, як Україна приєднається до угоди. У компанії заявили, що розглядають можливість працювати одразу в 12 містах України (зараз в п’яти). Компанія навіть розглядає можливість почати внутрішні перевезення.

Натомість в найбільшому українському лоукості SkyUp кажуть про шкоду для українських перевізників від угоди. У компанії вважають, що економічна складова угоди нашкодить авіагалузі країни та не принесе довгострокової вигоди для пасажирів. У заяві, наданій компанією виданню, йдеться, що зараз угода не створює єдині правила гри для українських і європейських авіакомпаній.

Гендиректор МАУ Євген Дихне в інтерв’ю сайту mintrans.news заявляв, що «додаткова можливість для іноземних компаній обирати без обмежень пункти вильоту з України додасть для українських компаній ще більше несправедливості, оскільки вони таких преференцій для польотів між містами Європи чомусь не отримали».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button