Україна та Євросоюз підписали угоду про «відкрите небо». Що зміниться?
Угода передбачає, що європейські компанії без обмежень зможуть літати в будь-які аеропорти України і навпаки.
Угода передбачає, що європейські компанії без обмежень зможуть літати в будь-які аеропорти України і навпаки.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24976 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Україна та Європейський Союз на саміті в Києві уклали договір «Про єдиний авіаційний простір», повідомив очільник МЗС Дмитро Кулеба. Відтепер європейські компанії без обмежень зможуть літати в будь-які аеропорти України, а українські авіаперевізники – у будь-які аеропорти країн ЄС.
Документ мають ратифікувати усі країни-члени Євросоюзу, пише «ВВС Україна». Проте у міністерстві інфраструктури заявляли, що угода вже діятиме до завершення усіх процедур з ратифікації.
Нова угода з ЄС передбачає, що обмеження на кількість перевізників та авіарейсів знімуть. Юрист з авіаційного права Андрій Гук пояснює: «приміром, є дозвіл на 14 рейсів на тиждень до Амстердама для одного перевізника з кожної сторони. Нова угода подібні обмеження знімає. Тобто, це означає, що до Києва можуть летіти будь-які європейські перевізники». Угода стосується не лише пасажирських перевезень, а й вантажних і поштових.
Європейські лоукости ще раніше оголосили про намір масштабно зайти в Україну. Натомість українські авіакомпанії вважають, що угода зашкодить вітчизняним перевізникам.
Наприклад, найбільший лоукостер Ryanair оголосив нещодавно, що планує «агресивне розширення» на українському авіаринку після того, як Україна приєднається до угоди. У компанії заявили, що розглядають можливість працювати одразу в 12 містах України (зараз в п’яти). Компанія навіть розглядає можливість почати внутрішні перевезення.
Натомість в найбільшому українському лоукості SkyUp кажуть про шкоду для українських перевізників від угоди. У компанії вважають, що економічна складова угоди нашкодить авіагалузі країни та не принесе довгострокової вигоди для пасажирів. У заяві, наданій компанією виданню, йдеться, що зараз угода не створює єдині правила гри для українських і європейських авіакомпаній.
Гендиректор МАУ Євген Дихне в інтерв’ю сайту mintrans.news заявляв, що «додаткова можливість для іноземних компаній обирати без обмежень пункти вильоту з України додасть для українських компаній ще більше несправедливості, оскільки вони таких преференцій для польотів між містами Європи чомусь не отримали».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті