У Неаполі побудували дерев’яний вхід до станції метро (фото)
Архітектори вирішили використати дерево для контрасту з бетонними і скляними фасадами 1970-х.
Архітектори вирішили використати дерево для контрасту з бетонними і скляними фасадами 1970-х.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Неаполі, Італія, збудували дерев’яний павільйон над новою станцією метро «Чентро Діреціонале». Проєкт розробила барселонська студія EMBT, повідомляє Dezeen.
Нову станцію розташовано у діловому кварталі, який проєктувала у 1970-х роках компанія японського архітектора Кендзо Танге.
Каталонські архітектори вирішили використати дерево для контрасту з бетонними і скляними фасадами.
У EMBT вважають, що архітектура Кендзо Танге не спрацювала, бо дуже відрізняється від решти Неаполя. Квартал складається переважно з офісів і комерційних приміщень, і ввечері, коли працівники розходяться, тут стає порожньо і навіть небезпечно.
Тож автори проєкту вирішили посилити зв’язок бізнес-центру зі старим містом і привнести органічність у надміру штучне середовище.
До того ж дерево — легкий матеріал, який передбачає мінімальні навантаження на вже існуючі конструкції входу до метро.
Ширина склепінь павільйону перегукується з шириною колій метро. Склепіння наслідують традиційні для станцій і вестибюлів метро архітектурні рішення.
Проєкт передбачав також створення парку, але місто не дуже налаштоване його реалізувати, за враженням архітекторів. Вони зазначають, що Неаполь — таке місце, де взагалі складно дотримуватися дедлайнів. Будівництво павільйону почалося ще у 2004 році.
Метрополітен Неаполя складається з двох ліній: жовтої з 19 станціями та блакитного відрізка на чотири станції, який працює лише вдень у робочі дні. Лініями оперують різні компанії.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті