Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 304 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Олег Половинко

Після хвилі скарг на незручності в оплаті проїзду в громадському транспорті КМДА доповідає, що покращила інформування киян. Про це заявив директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій Олег Половинко.

Так, у наземному транспорті почали розміщувати нові інформаційні плакати про електронний квиток. Половинко стверджує, що ці плакати допоможуть швидше розібратись у способах оплати проїзду. На них також помістили QR-посилання, яке веде на мапу місць продажу і поповнення карток. Незабаром ці плакати розмістять і на зупинках.

З середини липня у наземному транспорті перестали продавати паперові талони. Водночас, на відміну від метро немає можливості оплатити проїзд банківською карткою, а на зупинках немає автоматів із продажу квитків. Оплатити проїзд на місці можна лише завантаживши застосунок на смартфон з інтернетом.

У коментарях до посту Олександр Колодько, який спеціалізується на дизайні навігації, зауважує: «Це більше схоже на рекламний плакат, а не на інформацію про оплату. Тому є ймовірність, що його будуть пропускати. Немає опису тарифів, всіх можливих варіантів оплати, немає англійської».

Інші коментатори закликають принаймні запровадити можливість оплачувати проїзд банківською карткою. Також наводять у приклад зупинку біля аеропорту «Жуляни», де немає автомату з продажу квитків, а іноземці, сідаючи в тролейбус, не розуміють, як оплатити проїзд, застосунок на іноземні номери не встановлюється, картку купити немає де.

Читайте також: Другий місяць без талончиків: пасажири скаржаться на неможливість оплатити проїзд у наземному транспорті

Водночас Vgorode.ua повідомляє, посилаючись на протокол наради КМДА №139 від 11 жовтня, що ГІОЦ зобов’язали запровадити можливість оплатити банківською карткою проїзд у наземному транспорті до кінця року.

Нагадаємо, у вересні КМДА доповіла, що перевірила роботу сервісу оплати проїзду в громадському транспорті й дійшла висновку, що причина збільшення скарг — у збільшенні кількості користувачів, а також у їхній неуважності та недобросовісності.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button