Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Олег Половинко

Після хвилі скарг на незручності в оплаті проїзду в громадському транспорті КМДА доповідає, що покращила інформування киян. Про це заявив директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій Олег Половинко.

Так, у наземному транспорті почали розміщувати нові інформаційні плакати про електронний квиток. Половинко стверджує, що ці плакати допоможуть швидше розібратись у способах оплати проїзду. На них також помістили QR-посилання, яке веде на мапу місць продажу і поповнення карток. Незабаром ці плакати розмістять і на зупинках.

З середини липня у наземному транспорті перестали продавати паперові талони. Водночас, на відміну від метро немає можливості оплатити проїзд банківською карткою, а на зупинках немає автоматів із продажу квитків. Оплатити проїзд на місці можна лише завантаживши застосунок на смартфон з інтернетом.

У коментарях до посту Олександр Колодько, який спеціалізується на дизайні навігації, зауважує: «Це більше схоже на рекламний плакат, а не на інформацію про оплату. Тому є ймовірність, що його будуть пропускати. Немає опису тарифів, всіх можливих варіантів оплати, немає англійської».

Інші коментатори закликають принаймні запровадити можливість оплачувати проїзд банківською карткою. Також наводять у приклад зупинку біля аеропорту «Жуляни», де немає автомату з продажу квитків, а іноземці, сідаючи в тролейбус, не розуміють, як оплатити проїзд, застосунок на іноземні номери не встановлюється, картку купити немає де.

Читайте також: Другий місяць без талончиків: пасажири скаржаться на неможливість оплатити проїзд у наземному транспорті

Водночас Vgorode.ua повідомляє, посилаючись на протокол наради КМДА №139 від 11 жовтня, що ГІОЦ зобов’язали запровадити можливість оплатити банківською карткою проїзд у наземному транспорті до кінця року.

Нагадаємо, у вересні КМДА доповіла, що перевірила роботу сервісу оплати проїзду в громадському транспорті й дійшла висновку, що причина збільшення скарг — у збільшенні кількості користувачів, а також у їхній неуважності та недобросовісності.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button