КМДА готується підвищувати плату за проїзд у громадському транспорті
Комунальні підприємства мають подати пропозиції щодо нового тарифу.
Комунальні підприємства мають подати пропозиції щодо нового тарифу.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24971 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
КМДА повідомила про підвищення тарифу на проїзд у комунальному громадському транспорті. Як зміниться ціна – поки не відомо.
У релізі пояснюють, що «крок є необхідним для збереження стабільної роботи комунальних підприємств-перевізників в умовах підвищення тарифів на енергоносії».
КП мають подати пропозиції щодо економічного обґрунтування тарифу, а після цього буде сформована «обґрунтована вартість проїзду». Пропозицію обіцяють подати на обговорення громадськості.
Зазначається, що всі наявні пільги на проїзд для киян збережуться.
Транспортні підприємства міста вважають, що економічно обґрунтованим тарифом станом на 2021 рік є 25 гривень за квиток на трамвай, тролейбус і автобус, а на міську електричку – 78,90 гривні.
До карантинних обмежень метро Києва перевозило близько 1,5 мільйона пасажирів на добу. За 2020-2021 рік операційні витрати перевізників, зокрема, метрополітену, зросли (збільшилася мінімальна зарплата, дорожчають енергоносії, продовжують зношуватися основні та додаткові фонди), а кількість пасажирів зменшилася. Від цього збільшилася собівартість перевезення кожного пасажира, пояснює експерт Дмитро Беспалов.
Беспалов припускає, якщо метро у Києві возить 1/3 пільговиків, то середня сума, стягнута з кожного пасажира, становитиме заледве понад п’ять гривень. Також деякі пасажири купують поїздки гуртом по 6,50 гривні. Експерт порахував, що зараз метро в Києві збирає з пасажира учетверо менше грошей, ніж витрачає на його перевезення.
За даними нещодавно проведеного аудиту, Київський метрополітен за перші шість місяців 2021-го року зазнав збитків на суму в 1,2 мільярда гривень, Київпастранс також серед лідерів по збитках.
Читайте також: 5 причин, чому підвищення цін на громадський транспорт – це погана ідея
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті