У Києві митець заливає тріщини в асфальті позолотою. Навіщо він це робить?
У такий спосіб Вахан Авакян звертає увагу на неідеальність дорожніх покриттів та інші соціальні проблеми міста.
У такий спосіб Вахан Авакян звертає увагу на неідеальність дорожніх покриттів та інші соціальні проблеми міста.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 304 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Митець Вахан Авакян власноруч заповнює тріщини в асфальті полімером та наносить на них золоту пудру. У результаті виходить досить міцна і зносостійка поверхня. Своїм проєктом художник прагне привернути увагу до соціальних проблем міста.
«Людина звикає до всього. Навіть те, що сильно дратує через тиждень вже стає буденністю. Ми не помічаємо сміття під ногами, моторошні пластикові пакети в руках у людей, строкату рекламу… Бачимо, але не помічаємо. Все це – вже звична картина світу. Світу, на який ми через всю цю візуальну неідеальність скаржимось, і яким перманентно незадоволені», – розповідає автор.
Вахан своїм проєктом підкреслює цю соціальну проблему «без звинувачень і докору». Навпаки, за словами митця, він бачить в тріщинах на асфальті красу того, що неідеально, швидкоплинно та непідробно. Художник посилається на японський естетичний світогляд Вабі-сабі: ніщо не вічне, ніщо не закінчено і ніщо не досконале. «Саме в цій недосконалості і криється справжня краса, навіть не скільки в недосконалості, а в її прийнятті», – пояснює він.
Крім того, Вахан звертає увагу на проблему дорожніх покриттів і в подальшому планує зробити окремий проєкт.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті