«Марш за Київ» закликає киян не підтримувати підвищення тарифів на громадський транспорт. Чому?
Спершу чиновникам КМДА пропонують виконати ключові вимоги, що лунали на марші киян.
Спершу чиновникам КМДА пропонують виконати ключові вимоги, що лунали на марші киян.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Днями КМДА анонсувала підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті, не уточнивши, однак, майбутню вартість квитків. Організатори «Маршу за Київ» закликають киян не підтримувати цю пропозицію, принаймні доки не буде виконано ключові вимоги, що лунали на акції другого жовтня.
«В місті перезріло питання заміни тарифної сітки в громадському транспорті на прогресивнішу систему, завдяки якій пасажир матиме вигоду під час придбання річних/піврічних/квартальних проїзних. Тарифна сітка, що існує, не створює для місцевого користувача економічних переваг і стимулів у довгостроковій перспективі та є неефективною», — зауважується на сторінці «Маршу за Київ».
Організатори нагадують, що серед вимог протестувальників було запровадження єдиного проїзного на всі види транспорту. Зараз не в усьому транспорті можна використати проїзний та розрахуватися безготівково.
Ще одна вимога — ухвалити Стратегію сталої міської мобільності. Стратегічний документ повинен сформувати транспортну політику міста на тривалий період з урахуванням потреб оптимальної мобільності мешканців, вартості проїзду та якомога нижчого негативного впливу на довкілля. Наразі кияни не розуміють, куди і як рухається місто в питаннях транспортної політики через неоднозначність, несистемність і протиріччя Стратегії розвитку міста Києва до 2025 та інших документів.
Крім того, «Марш за Київ» очікує від Кабінету міністрів та Верховної Ради рішень щодо впровадження оплати за транспортну роботу.
Перехід на оплату за транспортну роботу відкриває ринок для європейських компаній, дає можливість краще планувати та узгоджувати всі маршрути, прибираючи непопулярні чи такі, що дублюються. Переходу на оплату за транспортну роботу бажають і самі київські перевізники. Це дасть змогу купувати великі автобуси, а також отримати дотації від міста.
«Підвищуючи вартість проїзду без зміни підходів до управління системою громадського транспорту, місто ризикує зменшити попит на громадський транспорт у киян і втратити частину пасажиропотоку на користь автомобілів та ще більших заторів», — попереджають організатори.
Читайте також: 5 причин, чому підвищення цін на громадський транспорт — це погана ідея
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті