Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 280 днів. За цей час ми опублікували 23517 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: U-Cycle / Марина Колодько

Учасники та учасниці літньої школи «Вулиці для людей» презентували проєктні концепції кварталів Подолу. Зокрема, це покращення пішохідної зони, обмеження швидкості транспорту, підвищення пішохідних переходів, облаштування велосмуг і велодоріжок, а також озеленення. Школу організували U-Cycle та Союз українських студентів у Німеччині.

На літній школі розглядали частину Подолу між станціями метро «Контрактова площа» і «Тараса Шевченка»: вулиці Почайнинська, Волоська, Оболонська, Ярославська, Турівська, Оленівська. Саме ці вулиці обрали, бо їх заплановано реконструювати впродовж наступних 3-5 років. Особливість цього кварталу — в його межах не проходять маршрути наземного громадського транспорту.

Почайнинська (фіолетовий), Волоська–Оболонська (зелений), Ярославська (жовтий), Турівська–Оленівська (блакитний)

Так, на вулицях Волоській–Оболонській учасники запропонували створити велосмуги в обидва напрямки та обмежити швидкість до 40 км/год, надавши пріоритет пішоходам і велосипедистам; забезпечити 24 паркувальних місць на вулицю з паралельним паркуванням між зеленими зонами; а трьох перехрестях облаштувати підняті переходи; додати лав і озеленення.

Команда, яка працювала над Почайнинською, дійшла висновку, що зараз ця вулиця запаркована у три ряди та є небезпечною, недоступною та непривабливою. Натомість пропонують перетворити її на «тиху лампову». Для цього слід підвищити кожне перехрестя, передбачити звуження на перетині з магістралями, влаштувати шахове паркування та обмежити швидкість. Почайнинську можуть зробити комфортнішою парклети, підвісне освітлення, кишеньковий парк, велопарковки, якісне водовідведення та додаткове озеленення.

Ярославську бачать як тусовочну, житлову й ділову вулицю. Тут пропонують стишити темп вулиці, прибрати розриви тротуарів на виїздах з дворів, створити місця для сидіння і спілкування, забезпечити якісну тінь і підняти крони дерев, облаштували велопарковки, визначити чітку технічну зону майданчиків ресторанів і кафе, а також запровадити систему оплати паркування, яка б регулювала попит.

Турівська–Оленівська зараз вирізняються ідеально рівним асфальтом на контрасті з розтрощеними вузькими тротуарами. Тут пропонують змінити односторонній рух на двосторонній, обмежити швидкість до 30 км/год, розширити тротуари, облаштувати антикишені, підняти переходи, а також зробити платним паркування з 9:00 до 18:00. Публічний простір можна покращити за допомогою вуличних меблів, велопарковок, болардів, зелених зон із дренажними системами та освітлення.

Фінальні результати літньої школи передали в Департамент транспортної інфраструктури КМДА.

Це вже третя школа, співорганізована U-Cycle. У 2017 році в Києві пройшла школа-воркшоп «Трансформація Бессарабської площі», а 2018 року відбулася школа «Дизайн вулиць для якісного міського середовища та мобільності», під час якої працювали над концепціями для вулиці Щербаківського на Нивках.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button