Київська дизайнерка використовує архітектуру модернізму в дизайні одягу (фото)
Наприклад, «Тарілку» на Либідській площі засновниця бренду PODYH побачила в образі статної дівчини з ноткою маскулінності.
Наприклад, «Тарілку» на Либідській площі засновниця бренду PODYH побачила в образі статної дівчини з ноткою маскулінності.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 336 днів. За цей час ми опублікували 23883 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Український бренд PODYH, заснований у 2021 році, надихається модерністською архітектурою Києва, створюючи дизайн одягу.
Так, натхненням для сукні Console стала частина будівлі фізичного корпусу КНУ, де розміщена аудиторія — це нависаючий консоллю елемент, який звужується догори і має округлі форми. Крій сукні передає архітектурну форму. Зокрема, високий комір, широкі манжети рукавів і масивна планка додають строгості й монументальності.
«Модерністські споруди завжди виділялися для мене на фоні міської забудови. Виразні та монументальні, з цікавим композиційним рішенням. Мені стало цікаво, як можна передати те, що створив архітектор, через одяг, і я вирішила спробувати. Так народився один з образів натхненний “Тарілкою” на Либідській площі. Я побачила цю споруду в образі статної дівчини з ноткою маскулінності, що передала через костюм з екошкіри з розширеною лінією плеча. А к руках маленький аксесуар, який було названо Kyiv UFO», — пояснює засновниця бренду PODYH Дар’я Плаксюк.
У дизайні сукні та сумки моделі Caisson використали форму кесона на стелі галереї бібліотеки імені Вернадського. У сукні зроблено квадратне декольте і декоративний комір, що кріпиться закрепками, а в сумці — кругле заглиблення, що радше виглядає як елемент предметного дизайну.
Розробляючи образ Yaranga, що складається з сукні та балаклави, дизайнери надихалися комплексом будівель парку Пам’яті, зокрема крематорію.
«Маючи освіту архітектора за плечима, я вирішила створювати колекції, пов’язані з моїм професійним минулим. Я прагну провести паралель між індустріями – одяг як і архітектура, це те, в чому ми живемо, те, що захищає від зовнішнього світу, але водночас допомагає розповісти про те хто ми є», — зазначає Дар’я.
Дизайнерка прагне звернути увагу громадськості на унікальність і самобутність архітектури модернізму, «яка сприймається лише як спадщина радянської епохи, яку потрібно остаточно зруйнувати».
Зокрема, вона бачить соціальною місією колекції допомогти фонду збереження культурної спадщини Ади Рибачук і Володимира Мельниченка у відновленні «Стіни пам’яті».
\
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті