Київська дизайнерка використовує архітектуру модернізму в дизайні одягу (фото)
Наприклад, «Тарілку» на Либідській площі засновниця бренду PODYH побачила в образі статної дівчини з ноткою маскулінності.
Наприклад, «Тарілку» на Либідській площі засновниця бренду PODYH побачила в образі статної дівчини з ноткою маскулінності.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Український бренд PODYH, заснований у 2021 році, надихається модерністською архітектурою Києва, створюючи дизайн одягу.
Так, натхненням для сукні Console стала частина будівлі фізичного корпусу КНУ, де розміщена аудиторія — це нависаючий консоллю елемент, який звужується догори і має округлі форми. Крій сукні передає архітектурну форму. Зокрема, високий комір, широкі манжети рукавів і масивна планка додають строгості й монументальності.
«Модерністські споруди завжди виділялися для мене на фоні міської забудови. Виразні та монументальні, з цікавим композиційним рішенням. Мені стало цікаво, як можна передати те, що створив архітектор, через одяг, і я вирішила спробувати. Так народився один з образів натхненний “Тарілкою” на Либідській площі. Я побачила цю споруду в образі статної дівчини з ноткою маскулінності, що передала через костюм з екошкіри з розширеною лінією плеча. А к руках маленький аксесуар, який було названо Kyiv UFO», — пояснює засновниця бренду PODYH Дар’я Плаксюк.
У дизайні сукні та сумки моделі Caisson використали форму кесона на стелі галереї бібліотеки імені Вернадського. У сукні зроблено квадратне декольте і декоративний комір, що кріпиться закрепками, а в сумці — кругле заглиблення, що радше виглядає як елемент предметного дизайну.
Розробляючи образ Yaranga, що складається з сукні та балаклави, дизайнери надихалися комплексом будівель парку Пам’яті, зокрема крематорію.
«Маючи освіту архітектора за плечима, я вирішила створювати колекції, пов’язані з моїм професійним минулим. Я прагну провести паралель між індустріями – одяг як і архітектура, це те, в чому ми живемо, те, що захищає від зовнішнього світу, але водночас допомагає розповісти про те хто ми є», — зазначає Дар’я.
Дизайнерка прагне звернути увагу громадськості на унікальність і самобутність архітектури модернізму, «яка сприймається лише як спадщина радянської епохи, яку потрібно остаточно зруйнувати».
Зокрема, вона бачить соціальною місією колекції допомогти фонду збереження культурної спадщини Ади Рибачук і Володимира Мельниченка у відновленні «Стіни пам’яті».
\
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті