Київ оголосив новий конкурс на автобусні маршрути та посилив вимоги до перевізників
Вимогою до участі у конкурсі є автобуси пасажиромісткістю від 60 місць, стандарту ЄВРО 5.
Вимогою до участі у конкурсі є автобуси пасажиромісткістю від 60 місць, стандарту ЄВРО 5.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
КМДА оголосила про проведення 10 грудня конкурсу на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування. Про це повідомив заступник голови КМДА Костянтин Усов.
Конкурс оголошується на 16 міських маршрутів. Йдеться про маршрути під номерами 36, 22, 50, 57, 105, 191, 245, 402, 417, 418, 421, 441, 487, 558, 573 та 581.
За його словами, місто ще більше посилює вимоги до перевізників, які братимуть участь у конкурсі. Зокрема, відтепер вимогою до участі у конкурсі є автобуси пасажиромісткістю від 60 місць, стандарту ЄВРО 5. Від перевізників також вимагається встановити в автобуси датчики підрахунку пасажиропотоку, а також мінімум чотири камери відеоспостереження з високою чіткістю зображення. Вони мають бути розташовані над входами в транспортний засіб і в передній та задній частинах салону для запису відео внутрішнього простору та в кабіні водія. Запис зберігатиметься упродовж двох місяців, і місто матиме можливість його використовувати.
Також зберігаються інші вимоги, які місто висунуло на попередньому конкурсі у червні.
Під вимоги нового конкурсу не підпадають застарілі автобуси «Богдан» та «Еталон». Натомість український виробник ЗАЗ може запропонувати модель А10, яка відповідає стандартам нового конкурсу. Вони мають загальну пасажиромісткість 60 пасажирів (сидячі та стоячі разом), та двигуни стандарту Євро 5. Зокрема, на конкурс може податись і КП «Київпастранс», яке вже обслуговує рухомий склад, що підпадає під норми. Так, закуплені у 2020 році автобуси МАЗ мають двигун стандарту Євро 5, місткість пасажирів перевищує 60 місць, обладнані системами відеоспостереження та підрахунку пасажирів.
Читайте також: Боротьба з мафією чи повернення корупції: що відбувається з київськими маршрутками
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті