У Києві розробили типові схеми організації велоінфраструктури
Першого листопада набудуть чинності оновлені ПДР, які містять нові дорожні знаки для велосипедистів.
Першого листопада набудуть чинності оновлені ПДР, які містять нові дорожні знаки для велосипедистів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24976 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Києві розробили Альбом типових схем організації велосипедної інфраструктури — перелік уніфікованих рішень для влаштування велодоріжок та велосмуг, повідомляє пресслужба КМДА.
Розробкою займалися велосектор Департаменту транспортної інфраструктури та «Київська майстерня міста», робоча група при ДТІ.
Вперше запропоновано схему розмітки велодоріжок і смуг при влаштуванні «берлінських подушок».
Є схеми, які стосуються випадків перетину з трамвайними коліями, конструктивного відокремлення велосмуг від зони паркування, велосмуг зустрічного руху, а також вулиць спільного руху велосипедистів та автотранспорту.
Крім того, обґрунтовано зменшення розмірів розмітки 1.14.1 «зебра» через велодоріжки.
Заступник голови КМДА Олександр Густєлєв наголосив, що за 10 місяців цього року веломережа столиці збільшилась на 76,2 кілометра — однак у це число також включено смуги громадського транспорту, якими дозволено рух велосипедистів.
Тим часом у Патрульній поліції повідомляють, що першого листопада набудуть чинності зміни до правил дорожнього руху.
Низка змін пов’язана з рухом велосипедистів:
Адміністративна відповідальність для велосипедистів залишається незмінною.
Також набувають чинності:
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті