Париж планує стати «одним із найбільш дружніх для велосипедистів міст у світі»
Місто за п’ять років планує втричі збільшити кількість паркомісць для велосипедів та побудувати 180 кілометрів велодоріжок.
Місто за п’ять років планує втричі збільшити кількість паркомісць для велосипедів та побудувати 180 кілометрів велодоріжок.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Влада Парижа інвестує 250 мільйонів євро на оновлення велосипедної інфраструктури та розширення мережі велосипедних доріжок. Столиця Франції має намір стати «одним із найбільш дружніх для велосипедистів міст у світі», пише Archdaily.
П’ятирічний міський проєкт посилить присутність велосипедів і забезпечить безпечні та пов’язані між собою маршрути для пасажирів і пішоходів. Відтепер і до 2026 року місто розширить свої маршрути та додасть 180 кілометрів нових велосипедних доріжок. Велосипедисти також матимуть втричі більше паркувальних місць – 180 тисяч замість наявних 60 тисяч. Місто також інвестуватиме в покращення інфраструктури навколо основних точок сполучення між передмістями та містом. Крім цього, плануються зміни в правила дорожнього руху та посилення контролю поліції.
Такі плани з’явилися після того, як помітна кількість парижан зацікавилася велосипедом під час пандемії замість поїздок транспортом. Сьогодні містяни щодня здійснюють майже мільйон велосипедних поїздок без належної інфраструктури. Наявні в місті велосипедні доріжки є спільними для автомобілів і велосипедів, розділені фарбою на дорозі, а не реальними фізичними бар’єрами, що підвищує ризик аварій.
Мерка Парижа Анн Ідальго оголосила в травні 2020 року про плани, які заохочують використання велосипедних доріжок і автобусів, створюючи більше місць для пішоходів і велосипедистів та, навпаки, зменшуючи кількість автомобілів у центрі.
Міста по всій Європі впровадили велосипедну інфраструктуру в межах свого міського планування. Наприклад, Амстердам вважається одним з найбільш дружніх для велосипедистів міст у світі. Столиця Нідерландів досі продовжує будувати велосипедну інфраструктуру. У 2019 році місто оприлюднило новий план на 2022 рік, спрямований на покращення велопарковок та наявної інфраструктури. У Берліні, хоча місто і не лідирує в європейському списку велодружніх міст, наразі впроваджується новий план велосипедних «супермагістралей».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті