Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: t.me/UkrzalInfo

Протягом двох років Укрзалізниця отримає 500 нових пасажирських купейних вагонів, 60 приміських поїздів, десять пасажирських поїздів Інтерсіті та 20 дизель-поїздів. Такі плани оприлюднили під час інфраструктурного форуму, повідомляє ЦТС.

Крюківський вагонобудівний завод, з яким УЗ відновила співпрацю, зможе виробляти по десять дизель-поїздів на рік. Три такі вагони компанія отримає до кінця цього року, два вже отримала в цьому році.

Автор блогу «Железные магистрали» Олег Васильєв звертає увагу на необхідність переходити на випуск сучасного рухомого складу із пневматичними подушками на візках, з електронними замками в купе, регулюванням температури у салоні, електроопаленням, зробити якісну сервісну зону замість котлів опалення на вугіллі.

У жовтні Укрзалізниця отримала перші п’ять купейних вагонів зі 100 нових пасажирських вагонів, замовлених у Крюківського вагонобудівного заводу та придбаних за кошти державного бюджету. За умовами контракту, 20 зі 100 замовлених вагонів мають поставити компанії до кінця 2021 року.

Постачання шести дизель-поїздів КВБЗ для УЗ було передбачено контрактом ще 2018 року. У 2019 році перевізник отримав перший дизель-поїзд ДПКР-3. У березні 2020 року Володимир Зеленський та тодішній міністр інфраструктури України Владислав Криклій обіцяли, що два-три дизель-потяги будуть закуплені ще того ж таки 2020 року.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button