Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 302 днів. За цей час ми опублікували 26341 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: пресслужба Нової пошти

Нова пошта почала встановлювати поштомати у під’їздах будинків, повідомляє пресслужба компанії.

Щоб подати заявку на встановлення поштомату в своєму під’їзді, потрібно заповнити на сайті анкету та вказати адресу. Заявка розглядається до двох днів, після чого оператор зв’язується з клієнтом. Лише після отримання всіх необхідних дозволів компанія здійснює встановлення.

Поштомат можна встановити у під’їздах як нових, так і старих житлових будинків. Є кілька видів моделей — на 10, 16, 24, 36 та 48 комірок. Якщо будівля не пристосована до встановлення поштомата всередині, то його можна поставити біля будинку. Поштоматами в під’їздах можуть користуватися виключно мешканці цих  під’їздів.

«Це повністю безконтактний спосіб отримання посилки і при цьому суттєво економить час. Адже можна просто в капцях та домашньому одязі спуститися на перший поверх будинку і забрати свою посилку в будь-який зручний час. Поштомат працює цілодобово — 24/7», — запевняють у Новій пошті.

До кінця року діє фіксована вартість доставки до поштомату — 35 гривень.

Замовити доставку до поштомату можна під час оформлення замовлення в інтернет-магазині. Ця послуга поширюється на посилки до 20 кілограмів.

Після прибуття посилки до поштомату надходить сповіщення з інструкцією про отримання. Комірку можна відкрити, якщо посилка оплачена.

Біля поштомату потрібно зайти в мобільний додаток, перейти в розділ «Мої відправлення», вибрати потрібну експрес-накладну і натиснути кнопку «Відкрити комірку». Якщо клієнт випадково закрив комірку, не забравши посилку, у додатку потрібно натиснути кнопку «Відкрити комірку повторно».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button