Відтепер поштомати Нової пошти можна встановлювати у під’їздах будинків
Поштоматами в під'їздах можуть користуватися виключно мешканці цих під'їздів.
Поштоматами в під'їздах можуть користуватися виключно мешканці цих під'їздів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Нова пошта почала встановлювати поштомати у під’їздах будинків, повідомляє пресслужба компанії.
Щоб подати заявку на встановлення поштомату в своєму під’їзді, потрібно заповнити на сайті анкету та вказати адресу. Заявка розглядається до двох днів, після чого оператор зв’язується з клієнтом. Лише після отримання всіх необхідних дозволів компанія здійснює встановлення.
Поштомат можна встановити у під’їздах як нових, так і старих житлових будинків. Є кілька видів моделей — на 10, 16, 24, 36 та 48 комірок. Якщо будівля не пристосована до встановлення поштомата всередині, то його можна поставити біля будинку. Поштоматами в під’їздах можуть користуватися виключно мешканці цих під’їздів.
«Це повністю безконтактний спосіб отримання посилки і при цьому суттєво економить час. Адже можна просто в капцях та домашньому одязі спуститися на перший поверх будинку і забрати свою посилку в будь-який зручний час. Поштомат працює цілодобово — 24/7», — запевняють у Новій пошті.
До кінця року діє фіксована вартість доставки до поштомату — 35 гривень.
Замовити доставку до поштомату можна під час оформлення замовлення в інтернет-магазині. Ця послуга поширюється на посилки до 20 кілограмів.
Після прибуття посилки до поштомату надходить сповіщення з інструкцією про отримання. Комірку можна відкрити, якщо посилка оплачена.
Біля поштомату потрібно зайти в мобільний додаток, перейти в розділ «Мої відправлення», вибрати потрібну експрес-накладну і натиснути кнопку «Відкрити комірку». Якщо клієнт випадково закрив комірку, не забравши посилку, у додатку потрібно натиснути кнопку «Відкрити комірку повторно».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті