Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 27 днів. За цей час ми опублікували 26923 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Souvik Banerjee / Unsplash

10 листопада YouTube повідомив, що приховуватиме кількість дизлайків під відео. Кнопка «не подобається» залишиться, але глядачі не зможуть побачити, скільком іншим не сподобався контент.

Кількість дизлайків відображатиметься лише для авторів ролику, і впливатиме лише на персональні алгоритми рекомендацій для конкретного користувача.

Під час тестування YouTube дійшов висновку, що приховування дизлайків значно зменшує їхню кількість, — адже чимало глядачів вирішують натиснути на кнопку з негативною реакцією, побачивши, що інші діють так само. Таким чином YouTube сподівається «зменшити кількість атак, що здійснюються на платформі за допомогою таких оцінок».

За два дні відео, в якому YouTube анонсує зміни, набрало 45 тисяч дизлайків. Ідея не сподобалася майже 6% користувачів, які переглянули відео, на противагу 1,2%, які залайкали ролик.

«Дизлайки були необхідними, щоб викривати клікбейтний, шахрайський і фейковий контент тощо. Ви нікого ні від чого не захищаєте і активно саботуєте вашу ж власну платформу», — обурюється користувач Element 115.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button