Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Courtesy of Titi та Fiona Zhang’s

У Китаї користувачі соцмереж понад рік фотографуються на стоянці американського магазину Costco Wholesale ніби вони знаходяться у Лос-Анджелесі. Про це пише видання NBC.

Такі фото можна помітити в китайському інстаграмі – Xiaohongshu або RED. На них «молоді, розкішно одягнені хлопці та дівчата сидять зі схрещеними ногами у візках для покупок або на траві». Фото, підписані «прикидаюсь, що в Лос-Анджелесі», часто прикрашені емодзі з американським прапором. Користувачі соцмереж зазначають, що «газон для паркування біля входу в Costco дає людям відчуття Західного узбережжя, начебто ви повернулися до Лос-Анджелесу».

Натомість інші користувачі звинувачують авторів фото біля Costco у «поклонінні західній культурі», помічає Vice.

Фото: twitter/giorgiomomurder

У міру того, як решта країн послаблює обмеження на поїздки, Китай підтримує одну з найжорсткіших систем прикордонного контролю з початку пандемії. Через зменшення кількості рейсів та значне здорожчання цін на них, суворі правила карантину та обмежене оформлення віз, більшість громадян Китаю не могли виїжджати за кордон протягом останніх двох років.

Коли Costco відкрила свій магазин у Шанхаї в 2019 році, понад 200 тисяч осіб підписалися на членство. День відкриття залучив стільки покупців, що магазин закрили на кілька годин. Мережа готується відкрити другий магазин наступного місяця у місті Сучжоу.

Популярність Costco серед китайців ілюструє постійний інтерес громадян Китаю до американської культури та брендів, попри постійну напруженість між двома країнами щодо торгівлі та політики, зазначає видання QZ. Минулого місяця квитки на відкриття нового тематичного парку Universal Studios у Пекіні розпродали протягом хвилини на деяких китайських сайтах онлайн-бронювання. Кількість китайських туристів у США зростала протягом двох десятиліть до пандемії, що приносило країні мільярди доларів доходу від туризму.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button