У Львові призначили керівника департаменту міської мобільності. Які його обов’язки?
У лютому 2021 року депутати ЛМР створили департамент міської мобільності і вуличної мережі.
У лютому 2021 року депутати ЛМР створили департамент міської мобільності і вуличної мережі.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24971 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міськради очолив Олег Забарило, а начальником управління вуличної інфраструктури став Кирило Новіков. Про це повідомляє ЛМР.
Основними завданнями управління є впровадження електронного квитка, співпраця з міжнародними інституціями в напрямку збільшення одиниць громадського транспорту, зокрема, придбання електротранспорту, впорядкування зон паркування та ін.
Він вже планує провести інвентаризацію всіх потенційних майданчиків для паркування в межах першої, другої і третьої зон паркування.
Депутати ЛМР у лютому 2021 року створили новий департамент міської мобільності і вуличної мережі. Забарила призначили виконуючого обов’язки керівника нового департаменту міської мобільності та вуличної.
Департамент створено за ініціативою голови комісії транспорту, зв’язку та міської мобільності ЛМР Ігоря Зінкевича.
«У моєму уявленні мобільність міста – це те, що місто функціонує і дає можливості чи то інвесторам, чи то мешканцям нормально повноцінно розвиватися. Те, що відбувається останні роки у Львові – суцільний колапс: не зрозуміло, коли, де і як розпочнеться ремонт, хто відповідатиме за терміни, чому вони переносяться», – коментував він.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті