H&M випускає чепурну колекцію з експериментальних матеріалів (фото)
Одяг із капсули продаватиметься і в Україні — він надійде у продаж 9 грудня в ТРЦ RiverMall.
Одяг із капсули продаватиметься і в Україні — він надійде у продаж 9 грудня в ТРЦ RiverMall.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Шведська компанія H&M випустила нову капсульну колекцію Circular Design у межах концепту Innovation Stories. Цей концепт демонструє нові технології виробництва сталих матеріалів.
Це четверта колекція Innovation Stories у світі, але перша в Україні. Одяг із капсули надійде в продаж 9 грудня в ТРЦ RiverMall.
Колекція присвячена циркулярній моді — одягу, для якого використовують перероблені матеріали.
Серед них — целюлозне волокно, на 60% вироблене з деревини, на 40% — з відходів, які важко переробляти, як-от пластикове паковання й килимове волокно; поліестер, отриманий з PET-пляшок; штучна шкіра з волокон виноградної шкірки, насіння й стебел, що залишилися в процесі виготовлення вина.
Також серед інноваційних матеріалів — розчинна швейна нитка, яка дає змогу легко розбирати й переробляти одяг після закінчення його життєвого циклу.
H&M часто критикують за виробництво та популяризацію «швидкої моди» (як, до речі, і за грінвошинг). Намагаючись «відмитися» від цього іміджу, компанія стверджує, що Circular Design — це речі, які можна носити роками й навіть передавати у спадок.
Дизайн побудовано на насичених кольорах і контрастних формах, де об’ємні деталі поєднуються з вузькими й обтислими. Загалом речі передають настрій вечірки.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті