Китайським знаменитостям заборонили демонструвати розкіш у соцмережах. Що сталося?
Пояснюється, що ці заходи спрямовані на «створення позитивного та здорового інтернет-середовища».
Пояснюється, що ці заходи спрямовані на «створення позитивного та здорового інтернет-середовища».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Китаї створили список правил щодо публікації в інтернеті інформації від знаменитостей, яким, зокрема, заборонили демонструвати розкіш. Натомість відомих людей зобов’язали просувати «традиційні цінності» китайського суспільства.
На сторінках знаменитостей та їхніх фан-спільнот у соціальних мережах заборонили публікувати чутки, хибну чи приватну інформацію, провокувати фанатів на образи та заохочувати шанувальників брати участь у «незаконному зборі коштів».
За кількістю і регулярністю публікацій зірок у соцмережах стежитиме управління кіберпростору. Воно також складатиме «чорний список» порушників цих правил, який регулярно оновлюватиметься.
В управлінні вважають, що вся реклама має бути зосереджена на певних сайтах, а фан-клуби мають керуватись не просто активними фанатами, а уповноваженими агентами. Китайська влада пояснює, що ці заходи спрямовані на «створення позитивного та здорового інтернет-середовища». Зокрема, поширення пліток про знаменитостей і надмірна до них увага «підривають традиційні цінності китайського суспільства».
ВВС пише, що ці заходи – продовження китайської політики регулювання «хаотичної фан-культури». У країні знаменитості не просто вважаються зірками, а переходять до розряду ідолів, навколо яких збираються вже не групи за інтересами, а згуртовані колективи, часом навіть із платним членством, засновані на поклонінні конкретним акторам, музикантам чи блогерам.
Китайська газета The Paper прогнозує, що до 2022 року «економіка ідолів» у країні може становити 22 мільярди доларів.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті