Косметичний бренд Lush зник із соцмереж з етичних міркувань. Це може коштувати йому 10 мільйонів фунтів
Керівництво Lush заявляє, що непокоїться через негативний вплив соцмереж на психічне здоров’я підлітків.
Керівництво Lush заявляє, що непокоїться через негативний вплив соцмереж на психічне здоров’я підлітків.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Британський виробник косметики Lush пішов з усіх соцмереж з етичних міркувань. На інстаграм-сторінці українського підрозділу компанії — лише повідомлення «Будьте деінде».
Гендиректор Lush Марк Константін прийняв таке рішення перед «чорною п’ятницею», періодом знижок, коли компанії зазвичай посилюють активність у соцмережах, щоб підвищити продажі.
Цей крок, як повідомляє The Guardian, коштуватиме компанії 10 мільйонів недоотриманого прибутку. Лише на Facebook та Instagram за сторінками Lush стежили 10,6 мільйона підписників. Виробник також закрив акаунти на Snapchat і TikTok. Винятками стали акаунти на Twitter і YouTube.
Керівництво Lush заявляє, що непокоїться через негативний вплив соцмереж на психічне здоров’я підлітків. У вересні в інтернет потрапило внутрішнє дослідження Facebook (зараз — Meta) про те, що через інстаграм-залежність третині дівчат менше подобається їхня зовнішність. Користувачі соцмереж постять переважно найкращі моменти свого життя та відретушовані селфі, що змушує інших порівнювати ці гарні картинки з собою й відчувати себе менш привабливими. Це призводить до депресії, тривожності, харчових розладів.
«Я подумав: (Facebook) ігнорує своє власне дослідження, а ми залучаємо людей на їхню платформу. Велика частка аудиторії Lush — це саме дівчата такого віку, — пояснює гендиректор Lush. — І йдеться не про прищі чи фарбування волосся в білявий, а про суїциди».
Константін вирішив видалити і свій персональний фейсбук-акаунт, бо вважає, що алгоритми соцмереж викликають залежність і змушують користувачів компульсивно й бездумно гортати стрічку.
Бренд має 400 магазинів по всьому світу, торік продажі оцінювалися у 438 мільйонів фунтів. Константін вважає, що відмова від соцмереж не знищить компанію, яка пережила пандемію коронавірусу.
Lush від самого заснування у 1994 році позиціює себе як етичний бренд. Продукція компанії виготовляється вручну, з натуральних компонентів, які не тестуються на тваринах. Продукцію намагаються продавати або без пакування, або в упаковці, яку легко переробити.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті