Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash

За підсумками традиційного дня розпродажів «Чорної п’ятниці» 26 листопада українці оплатили через мережу торгових терміналів ПриватБанку покупок на 1,94 мільярда гривень, пише ІТС.

Загалом за тиждень розпродажів українці через cashless мережу ПриватБанку зробили 44,9 мільйона покупок на 10,8 мільярда гривень. Обсяг оплачених картками покупок «Чорної п’ятниці» у 2021 році став найбільшим за останні роки, перевищивши середньодобовий показник у 10 разів. У розстрочку купили товарів на 148 мільйонів гривень, а за весь – 84 тисячі покупок на 807 мільйонів гривень. Це перевищує минулорічні показники на 43%.

За «чорний тиждень» з 22 по 28 листопада клієнти monobank здійснили 20 мільйонів покупок на 6,5 мільярда гривень. Розстрочкою та програмою «Купівля частинами» оформили 127 тисяч покупок на 1,1 мільярд гривень.

Власник інтернет-магазину Розетка Владислав Чечоткін повідомив, що на сайт у  перший день знижок зайшло 10,5 мільйона людей.

Напередодні знижок дослідницька компанія Gradus Research провела опитування. Виявилось, що охочих скуплятись наприкінці листопада поменшало до 30%.  А на перше місце серед запланованих покупок виходить одяг – 45%, потім електроніка – 38%, 26% – побутова техніка, 24% – косметика та побутова хімія. Інша компанія – 4Service Group отримала дещо інші цифри: 67% мають намір купляти техніку, одяг – 57%, 38% – товари для дому, а косметику – 22%.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button