Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 284 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Степан з сумкою Valentino (ліворуч) та фото, яке перепостила Брітні Спірз (праворуч). Фото: instagram.com/loveyoustepan

Зірка соцмереж кіт Степан із Харкова набув світової популярності після того, як його фото поширила співачка Брітні Спірс. Тепер він рекламує бренд Valentino й отримує все більше пропозицій про співпрацю.

За Степаном у тіктоку стежить майже мільйон людей, акаунт в інстаграмі налічує майже 800 тисяч підписників. Кота зазвичай знімають за столом у кухні поряд із келихом вина або алкогольним коктейлем.

«Бо Степан — це кожен із нас. Коли ввечері приходить додому, задовбаний і виснажений життям, сідає на кухні, наливає келих чогось, спирається на ліктик, вмикає святкову ілюмінацію — і заклякло втичить у стіну», — пояснює популярність кота журналістка СТБ Марія Малєвська.

Фото: instagram.com/malevska, instagram.com/loveyoustepan

Сама власниця кота не розкриває свою особистість і не показує обличчя. Про те, що це вона — власниця Степана, знають лише родина і кілька найближчих подруг. Більш того, під час зйомки вікна завішують ролетами, щоб за видом не можна було вирахувати квартиру. Відомо лише, що господарку звати Ганна і мешкає вона в багатоповерхівці у спальному районі Харкова.

Ганна підібрала Степана на вулиці ще маленьким. Зараз коту 13 років.

Вона стверджує, що витрачає чимало грошей на апаратуру й реквізит для зйомок кота для тіктоку й інстаграму.

Фото: instagram.com/loveyoustepan

Після перепосту, який зробила Брітні Спірз, лише за добу на Степана підписалося 13-15 тисяч людей. Співачка могла дізнатися про харківського кота завдяки тому, що господарка викладала відеоролики під її музику.

За словами Ганни, ще раніше на кота звертали увагу моделька Хейлі Бібер й акторка Діане Крюгер. Зараз увагу ЗМІ привернула співпраця з італійським домом Valentino. Степана зняли біля сумки з останньої колекції.

«Нас вже показували Discovery, американський MTV придбав права на один із роликів, з “останкіно” дзвонили. Бренд Valentino замовив рекламу. Замовляють привітання із днями народженнями. Кількість повідомлень у директі навіть не рахую», — повідомляє Ганна.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button