Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 289 днів. За цей час ми опублікували 23584 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Укрзалізниця планує електрифікувати колію з Києва до аеропорту «Бориспіль», що дозволить запустити електрички з кількох вагонів, повідомляє avianews.com з посиланням на пресслужбу залізничного перевізника.

З 2018 року на маршруті Kyiv Boryspil Express курсують рейкові дизельні автобуси PESA 620M. Відстань від Центрального залізного вокзалу до аеропорту експрес долає менш ніж за 50 хвилин, роблячи дві зупинки — на станціях «Дарниця» і «Видубичі». Квиток коштує 80 гривень.

Зараз експрес працює цілодобово і щодня здійснює 23 рейси в кожен бік. У години пік їздять здвоєні вагони. Однак у деякі години експрес переповнений.

«Далі збільшувати кількість місць у нас просто немає технічної можливості», — зазначають в Укрзалізниці.

Кілька місяців на початку 2020 року тут також курсував тривагонний дизельний потяг Крюківського заводу. Але Укрзалізниця не планує його повертати.

Натомість планують запустити електрички. Однак є ймовірність, що електрифікація шляху завадить роботі обладнання, встановленого в аеропорту. Саме з цієї причини гілку не електрифікували під час запуску експресу три роки тому.

Зараз Укрзалізниця проводить перемовини зі спеціалістами для пошуку рішення.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button