Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24974 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Департамент транспортної інфраструктури КМДА

На двох в’їздах до Києва встановили габаритні ворота, які перешкоджають в’їзду до столиці великих вантажівок, — на перетині Бориспільського шосе з вулицею Бориспільською та на перетині Милославської з Радосинською (з боку Троєщини), повідомляє пресслужба Центру організації дорожнього руху.

Висота воріт — 3,5 метра, що не дозволяє проїхати високим фурам.

«Це необхідно для недопущення руйнування об’єктів дорожньої інфраструктури, мостів, естакад, шляхопроводів тощо, важливо для зменшення викидів від автомобільного транспорту в місті», — пояснюють комунальники.

Фото: Центр організації дорожнього руху

Раніше у Департаменті транспортної інфраструктури КМДА анонсували встановлення габаритних воріт також на перетині вулиць Міської і Курортної (з боку Пущі-Водиці).

Крім того, Київавтодор готується встановити ворота на автошляху Т-1016, де він перетинається з вулицею Промисловою (в районі Бортничів).

Транспортний планувальник Дмитро Беспалов в інтерв’ю DW зазначав, що габаритні ворота — ефективний засіб для попередження в’їзду важкого габаритного транспорту: «Цій конструкції хабаря не даси, з нею не домовишся. Вона просто зранку опускає балку і блокує проїзд, а в нічний час — підіймає».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button