Нью-Йорк оприлюднив «план перетворення» для своїх вулиць. Якими вони стануть?
План передбачає розвиток автобусної, велосипедної та пішохідної інфраструктури впродовж наступних п'яти років.
План передбачає розвиток автобусної, велосипедної та пішохідної інфраструктури впродовж наступних п'яти років.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Нью-Йорку опублікували план вулиць, який визначатиме розвиток автобусної, велосипедної та пішохідної інфраструктури протягом наступних п’яти років. Мастерплан допоможе місту реалізувати проєкти Vision Zero та забезпечити стійке, безпечне та «справедливе» пересування містом, пише Brooklyn Eagle.
Міністерство транспорту США розробило нову формулу, яка визначає пріоритетні галузі інвестування та надає пріоритет плануванню «бідніших» районів.
Згідно з планом, до 2026 року створять 112 кілометрів смуг для автобусів з фізичним захистом або відеоспостереженням (це майже вдвічі більше, ніж існує зараз), а також 2,5 тисячі інноваційних зупинок громадського транспорту. Міністерство планує зробити високоякісний екологічний громадський транспорт своїм головним пріоритетом.
Проєктом також передбачаються нові правила паркування, перепланування низки перехресть та переобладнання їх під зручності для пішоходів, використання громадського транспорту, скорочення викидів транспортних засобів та забезпечення доступу для людей з обмеженими можливостями.
План також включає інновації у переміщенні товарів: цей план переосмислить транспортування, щоб зменшити залежність від великих дизельних вантажівок.
«Ми намагатимемося краще використовувати воду, залізницю, дрібніші та екологічно чисті альтернативи. Справедливий розподіл ресурсів, безпека вулиць та скорочення викидів вуглекислого газу будуть спрямовувати зусилля зі створення розумніших методів управління вантажними перевезеннями», – йдеться в описі плану.
У місті розширять застосування камер, щоб фіксувати, зокрема, блокування велосипедних смуг, незаконні повороти, порушення правил паркування та навіть наявність негабаритних вантажівок тощо.
Планується побудувати 402 кілометри захищених велосипедних доріжок та зелені доріжки, які фізично відокремлені від автомобільного руху та можуть служити велосипедними магістралями. Міська влада визначить місця зі значним попитом на нові велодоріжки.
Пріоритет ефективності паркування: міністерство планує збільшити кількість місць для паркування в найбільш густонаселених районах міста.
Міністерство транспорту приділятиме пріоритетну увагу модернізації міської системи магістралей, яка або недостатньо використовується, або негативно позначається на екології. Воно вже виділило два мільйони доларів на вивчення негативних наслідків швидкісної автомагістралі Крос-Бронкс та можливих її покращень.
Місце влада впевнена, що цей «далекоглядний план змінить вулиці міста та покращить повсякденне життя його мешканців, зосередившись на справедливості та розстановці пріоритетів у спільнотах, які найбільше потребують цих переваг».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті